Druid dă glas roboților UiPath RPA

Druid anunţă semnarea unui acord global cu UiPath, liderul pieţei de automatizare a proceselor de afaceri prin intermediul roboţilor (RPA), prin care UiPath va integra abilităţile conversaţionale Druid în prima platformă de hiperautomatizare din lume, lansată recent de către UiPath.

Prin tehnologia conversaţională Druid, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, şi prin noi capacităţi de automatizare care sporesc productivitatea angajaţilor, UiPath oferă organizaţiilor cea mai performantă experienţă digitală de automatizare la nivel global, pentru a oferi clienţilor lor acces rapid la informaţii şi suport prin cele mai populare canale de comunicare.

Aplicaţiile de mesagerie au devenit platformele preferate de comunicare, cu peste 41 de milioane de mesaje trimise în fiecare minut.

68% dintre consumatori consideră că ele reprezintă cel mai convenabil mod de a sta în contact cu companiile, şi peste 50% dintre clienţi declară că preferă să cumpere produse prin intermediul chatboţilor.

OTP Bank folosește tehnologia Druid – UiPath

De exemplu, OTP Bank România folosește o soluție de automatizare care integrează atât abilităţile conversaţionale Druid, cât și automatizări prin roboți UiPath pentru a prelucra cererile de amânare a ratelor la împrumuturile bancare.

Integrarea a permis băncii să reducă timpul de prelucrare a unei singure solicitări de la 10 minute la 20 de secunde și să facă față creșterii cu 125% a numărului de apeluri primite de către agenții centrelor de asistență clienţi, permițându-i să proceseze de trei ori mai multe cereri de amânare cu același număr de angajați.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...