Anul trecut, DRUID a livrat aproximativ 7.000 de asistenți conversaționali inteligenți la nivel global ce au deservit 1,5 milioane de utilizatori, de trei ori mai mulți decât în 2021.
Aceste aplicații conversaționale inteligente au ajutat clienții să economisească un total de 300 de milioane de dolari și peste 2 milioane de ore de muncă.
Ca urmare, peste 600 de milioane de mesaje au fost schimbate prin intermediul aplicațiilor conversaționale dezvoltate de DRUID în 2022, de 6 ori mai mult decât în anul precedent, la o rată care a atins 50 de milioane de mesaje pe lună în decembrie.
DRUID a încheiat anul 2022 cu afaceri de 5,6 milioane dolari, cele mai bune rezultate financiare de la lansarea sa în 2018 și a obținut o creștere de 250% a ARR (Annual Recurring Revenue).
Compania oferă o platformă avansată pentru crearea de aplicații de business conversaționale bazate pe Inteligență Artificială, cu peste 175 de clienți din diverse industrii, în 25 de țări și în peste 60 de limbi.
Mai mult, echipa globală a DRUID s-a dublat în ultimul an, având în prezent peste 120 de angajați, incluzând echipele din SUA, Marea Britanie, Europa de Vest și zona Asia-Pacific.
MAI MULTE | ȘTIRI FINANCIARE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |