Douglas redeschide magazinul flagship din Băneasa Shopping City după un proces complex de renovare. Inaugurat în aprilie 2008, magazinul de 400 de metri pătrați din Băneasa este unul dintre cele mai mari din România ca suprafață.
După renovare, magazinul alocă un spațiu mai generos prezentării și testării produselor, are un flux organic și oferă clienților o experiență de navigare îmbunătățită, precum și o gamă extinsă de produse, în special în cazul produselor cu ingrediente naturale sau vegane, netestate pe animale sau din categoria „clean beauty”.
„Ambiția noastră este să construim în fiecare magazin un spațiu premium dedicat frumuseții moderne, care să inspire și să ghideze clienții noștri în a-și descoperi propria frumusețe. După transformare, magazinul nostru flaghship din București oferă clienților o experiență de cumpărare completă prin branduri de top, produse exclusive și servicii de specialitate”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Alături de investițiile pentru modernizarea aspectului magazinelor și dezvoltarea de noi servicii, compania are în plan extinderea rețelei locale cu încă două magazine fizice până la finalului anului 2019.
Douglas vrea să ajungă la 29 magazine
De la intrarea pe piața locală în 2007, Douglas operează 27 magazine fizice în 14 orașe și un magazin online. Până la finalul anului, Douglas vizează extinderea rețelei de magazine fizice la 29. În primul trimestru (octombrie-decembrie) al anului fiscal 2018/2019, Douglas Group a raportat vânzări în creștere cu 7,2%, până la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, și a atins cele mai mari vânzări trimestriale din istoria companiei. Rezultate pozitive au fost obținute în toate regiunile și canalele de vânzări, confirmând astfel strategia #FORWARDBEAUTY de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas prin modernizarea și întinerirea mărcii.