Două treimi dintre clienții LifeBox sunt femei

Din datele LifeBox, femeile sunt cele mai preocupate de un stil de viață mai sănătos, acestea reprezentând o pondere de circa 65% din totalul clienților.

Astfel, femeile solicită mai multe detalii legate de tipurile de meniuri din ofertă și se informează mai mult înainte de a lua o decizie în ceea ce privește meniul potrivit.

În topul motivelor pentru care femeile aleg să comande meniurile LifeBox se află: pierderea kilogramelor acumulate în plus, dorința de a se simți mai bine și adoptarea unui stil de viață mai sănătos.

Urmează lipsa timpului pentru prepararea meselor zilnice, precum și dorința de a reveni în formă după naștere.

Drept rezultat, peste 60% dintre clientele companiei aleg să comande meniuri cu conținut scăzut de calorii, în variantele de 1000 sau 1500 kcal.

De asemenea, cele mai multe dintre clientele LifeBox optează să își completeze meniul zilnic cu sucurile naturale LifeJuice, ceaiurile LifeTea și de cafeaua LifeCoffee.

Din datele companiei, perioada medie de timp pentru care clientele comandă meniurile LifeBox este de șapte zile.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...