Profesioniștii din domeniul serviciilor sociale, în cadrul instituțiilor de stat sau al organizațiilor neguvernamentale au de astăzi la dispoziție, gratuit, Dosarul Digital al beneficiarului.
Este alternativa electronică a dosarului clasic, cu șină, și vine în sprijinul asistenților sociali pentru realizarea documentației, dar și accesul la istoricul beneficiarilor.
Proiectul a fost finanțat de Fundația Vodafone România cu un buget de 240.000 lei și a fost dezvoltat de Fundația Dezvoltarea Popoarelor Filiala Cluj (FDP Cluj), cu sprijinul Code for Romania.
Alături de FDP Cluj, primii utilizatori ai Dosarului Digital sunt asistenții sociali ai Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București, respectiv cei ai Direcției de Asistență Socială și Medicală Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca și Fundația de Abilitare „Speranța”.
Aplicația Dosarul Digital poate fi descărcată, deocamdată, pe dispozitive cu Android din Google Play, versiunea pentru iOS urmând să devină disponibilă în perioada următoare.