Doraly se extinde cu un pavilion comercial de 4.200 mp

Doraly Expo Market se extinde cu încă un pavilion cu suprafață totală de 4.200 mp, în urma unei investiții de 3 milioane de euro.

Pavilionul X3 este cel de-al treilea pavilion pe care Doraly îl construiește în ultimele 18 luni, acesta făcând parte din strategia de repoziționare a parcului comercial către comerțul de tip cash&carry și retail. Astfel, suprafața închiriabilă ajunge la 84.000 mp. Până în 2020 sunt estimate investiții totale de aproximativ 12 milioane de euro, direcționate către extinderea suprafeței comerciale cu alți 12.000 mp, modernizarea pavilioanelor existente și dezvoltarea unor canale alternative de vânzare.

“După lansarea sa, formatul cash&carry al X3, dedicat în întregime gamei de food&beverage, va deveni fără îndoială un punct de referință pentru clienții noștri de retail și en-gros. Planul de extindere și modernizare a spațiilor urmează trendul crescător al numărului de vizitatori, de plus 10% în primele 9 luni ale anului curent, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. În prezent, Doraly atrage tot mai mulți clienți persoane fizice, pe lângă traficul tradițional de en-gros, prin prețurile mici, de importator și gama extinsă a articolelor pentru casă și produselor alimentare. În această perioadă, comercianții Doraly expun și comercializează o gamă lărgită de cadouri, jucării și decorațiuni de sărbători la prețuri extrem de atractive. Aceste articole se pot găsi în special în pavilioanele P, P5, P6 și P7, situate în incinta Doraly2.”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Dezvoltat pe o suprafață de teren de 260.000 mp, parcul comercial Doraly Expo Market va deține, după finalizarea X3, 31 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 mp, având peste 850 de spații comerciale. În prezent, acesta găzduiește 550 de producători, importatori și distribuitori, care comercializează într-o gama variată produse alimentare și non-alimentare (instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, detergenți și cosmetice, articole de menaj, articole pentru casă, îngrijire personală, jucării, birotică și papetărie), oferind în total peste 550.000 de articole.

Cifra de afaceri a firmelor care își desfășoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016. Doraly este o locație cu vad comercial cu tradiție, având anual peste 3 milioane de clienti.

- Publicitate -

Cum percep românii nivelul de curățenie din orașele în care trăiesc? Surpriză în top!

Râmnicu Vâlcea, Brașov și Miercurea Ciuc sunt orașele din România percepute de locuitori ca având cel mai ridicat nivel...

International Workplace Group inaugurează un centru Regus la Timișoara

International Workplace Group (IWG), companie globală ce oferă soluții de lucru hibrid, cu branduri pre-cum Spaces și Regus, extinde...