Doraly.ro: primul magazin online cu prețuri variabile în funcție de cantitate

Expo Market Doraly a lansat propria platformă de e-commerce doraly.ro, un marketplace cu vânzare en-gros și en-detail. Magazinul online listează, în primă fază, comercianții prezenți în parcul din Afumați și va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse. 

„Lansarea doraly.ro vine ca un pas firesc în implementarea strategiei noastre de vânzări multichannel, care oferă posibilitatea celor care cumpără online să vadă efectiv produsele în spațiile noastre comerciale. Încercăm însă să le aducem mai aproape de cei care au nevoie de ele, astfel încât consumatorii au acum avantajul de a comanda din confortul de acasă o gamă variată de produse, care se actualizează continuu, la prețuri foarte avantajoase, adaptate opțiunii lor de cumpărare. În plus, plătesc o singură taxă de transport și au acces la asistență prin echipa noastră de client-service”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly Marketplace.

Odată cu intrarea în online, brand-ul Doraly se reinventează și listează treptat pe platforma digitală toată gama de produse vândute cu succes în parcul Expo Market Doraly. Magazinul online cuprinde produse din categorii variate, de la articole pentru casă, iluminat și electrice, articole sanitare, birotică, bricolaj, produse pentru grădină, până la articole pentru sport, scule și unelte, mobilier, dar și produse alimentare și băuturi. În fiecare lună, pe doraly.ro se încarcă 10.000 de produse noi, astfel încât, până la sfârșitul anului, platforma va cuprinde peste 100.000 de articole la prețuri atractive.

doraly.ro e primul marketplace din România cu prețuri flexibile, variabile în funcție de cantitatea cumpărată din fiecare produs. Astfel, consumatorii au la dispoziție patru categorii de prețuri, în funcție de cantitatea selectată (bucată, set, bax, en-gros), facilitând rentabilitatea achizițiilor atât pentru consumatorii individuali, cât și pentru cei en-gros.

În plus, clienții beneficiază și de un cost unic de transport, de 15 lei pentru primul kilogram, indiferent de numărul comercianților de la care comandă și localitatea de livrare. Costul adițional al cantității suplimentare este de un leu per kilogram.

O echipă de 20 de angajați asigură managementul comenzilor, prin colectarea produselor de la furnizori, împachetarea acestora și livrarea către clienți, într-o singură expediere, în decurs de 48 – 72 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile en-gros, doraly.ro pune la dispoziție servicii de transport cargo, astfel încât coletele vor ajunge la destinație în siguranță, în cel mai scurt timp posibil.

Alexandru Rusu: „Avantajele legate de costurile de transport sunt posibile datorită soluțiilor proprii de logistică, implementate încă din faza de dezvoltare a acestui proiect. Expo Market Doraly găzduiește peste 550 de comercianți, care vând în spațiile din Afumați aproximativ 550.000 de produse. Prin lansarea doraly.ro, le-am asigurat astfel un nou canal de vânzări și un plus de vizibilitate la nivel local și național. Cei care sunt deja prezenți pe platformă, și-au selectat gama de produse listate online în urma unei interacțiuni îndelungate cu consumatorii, cărora le cunosc îndeaproape nevoile.”

Doraly își propune creșterea gamei de produse, dar și a numărului de comercianți pe platformă, în contextul în care doraly.ro nu vinde articole sub brand propriu, ci doar produsele comercianților.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Tranzacții de circa 450 milioane de euro pe piața terenurilor în 2024

Piața terenurilor din România a încheiat anul 2024 cu un rezultat solid și tranzacții de aproximativ 450 milioane euro,...

Distribuitorul de carburanți JT Grup Oil achiziționează o navă de la Gazprom

Distribuitorul de carburanți JT Grup Oil a investit aproximativ 3 milioane de euro în achiziția și modernizarea celei mai...