Domo Timișoara are o nouă față

Retailerul electroIT DOMO anunță redeschiderea magazinului său din Timișoara, începând cu data de 25.04.2015, ora 10.00, în urma lucrărilor de renovare și reamenajare interioară pentru mărirea suprafeței de vânzare, alături de o repoziționare a serviciilor de asistență a clienților.

Extinderea noului spațiu DOMO de pe Bulevardul Antenei nr. 2, lângă magazinul Praktiker, facilitează accesul clienților la o gamă variată de produse din portofoliul DOMO. Noul magazin DOMO se desfășoară în perimetrul unei suprafețe extinse, de 1.440 m inclusiv depozit, iar funcționalitatea, confortul, designul versatil promit un acces facil și flexibil al clienților la tehnologia de care acesta dispune.

Pentru campania de redeschidere a magazinului, retailerul electroIT a pregătit o serie de oferte speciale, printre care și un voucher cu reducere de 20% acordat în urma oricărei achiziții făcute în perioada 25-27.04. O altă ofertă de deschidere le pregătește clienților din Timișoara o vară răcoroasă, prin reduceri speciale la aparate de aer condiționat.

Strategia de relansare a magazinului include extinderea echipei de specialiști ce va consilia cumpărătorii în vederea procurării celor mai potrivite produse, care se pliază pe dorințele fiecăruia. În plus, clienții au la dispoziție o altă facilitate gândită pentru perfecționarea asistării specializate, Info touch-ul, un instrument care permite accesul la o gamă de peste 15.000 de produse disponibile pe site-ul www.domo.ro. În cazul în care produsul nu este disponibil în magazine, există posibilitatea accesării info touch-ului pentru plasarea unei comenzi online.

De asemenea, clienții pot beneficia de serviciile de instalare la domiciliu, garanție extinsă, transport garantat, posibilitate de retur în 31 de zile, comenzi online și vânzare în rate. Un alt beneficiu pus la dispoziția clienților Domo este reprezentat de programul de fidelitate, Domo Exclusive Club, unde membrii acestuia pot beneficia de avantaje în plus: reducere suplimentară de 3%, oferte personalizate, acumularea de puncte la orice achiziție, care ulterior pot fi folosite pentru cumpărături, tombole cu premii și multe altele.

”Noul magazin DOMO din Timișoara a fost regândit astfel încât clienții să aibă acces la un concept proactiv de retail, care să faciliteze o relație directă cu tehnologia de ultimă generație și cu resursele nelimitate ale acesteia. Atât extinderea, regândirea și redecorarea noului spațiu, noua strategie de asistență a consumatorului, cât și serviciile inovatoare propuse vizează satisfacerea celor mai exigente preferințe din domeniul electro IT și oferirea unei experiențe complete de cumpărare clienților DOMO”, declară responsabilul de marketing si comunicare Domo.

- Publicitate -

Welcome Wendy’s! Primul restaurant al americanilor din România se deschide în 2025

Wendy's a semnat acorduri de franciză cu companii din România și Irlanda, cu obiectivul de a dezvolta sute de...

Tranzacții imobiliare de peste 400 milioane euro în prima jumătate a anului

Primul semestru din 2024 s-a încheiat cu tranzacții imobiliare de 419 milioane de euro în România, de peste două...