Domo pregătește noi magazine Pop-Up

sursa foto: cristianchinabirta.ro
sursa foto: cristianchinabirta.ro

Retailerul de electronice și electrocasnice pregătește noi magazine de tip Pop-Up în mai multe orașe din țară.

Magazinele, cu o suprafață medie de 10 m2, comercializează o gamă atent selecționată de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii pentru acestea, adaptată cerințelor consumatorilor locali și mereu înnoită.

Clienții DOMO POP-UP vor putea beneficia de serviciile unui consultant de vânzări și vor avea acces la platforma special pusă la dispoziția lor în magazin pentru a comanda cu ușurință produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. In plus, toate locațiile DOMO POP-UP vor pune la dispoziția clienților terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronică, rovinietă și alte servicii.

Până la sfârșitul anului 2015 vor exista 100 astfel de magazine, primul fiind deschis în decembrie 2014 în parcarea Kaufland Colentina.

Următoarele deschideri Domo Pop Up vor fi în orașele Caransebeș, Reșița, Călărași, Giurgiu. și Rădăuți. În aceste orașe retailerul nu are nici un magazin clasic.

Dacă dorești să faci parte din echipa Domo Pop Up trebuie să îndeplinești următoarele condiții:

Cerinte:
– Experienta in vanzari -minim 2 ani
– Obligatoriu experienta in retail -minim 3 ani
– Experienta in management -minim 2 ani;
– Studii superioare absolvite/ in curs- preferabil contabilitate
– Cunoasterea pietei locale de retail;
– Orientarea spre rezultate;
– Abilitati organizatorice si de planificare;
– Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta;
– Dinamism, energie, perseverenta;
– Personalitate deschisa – sa relationeze usor cu potentialii clienti;
– Obiectivitate
– Spirit de lider;
– Implicare;
– Cunostinte operare calculator -pachet Microsot Office (Word, Excel, Power Point)

Responsabilitati:
– Depunerea tuturor eforturilor in realizarea targetului de vanzari;
– Sa controleze si sa optimizeze indicatorii de vanzari;
– Sa administreze activitatea intregii locatii din punct de vedere al vanzarii, administrare bunuri companie, mijloace fixe;
– Este responsabil de gestiunea scriptica si faptica a stocului existent in magazin;
– Coordonarea si conducerea tuturor activitatilor din cadrul magazinului.;
– Identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor, fidelizarea acestora, atingerea si depasirea targetului de vanzari;
– Controlarea si optimizarea indicatorilor de vanzari: stoc, rotatie, destocare;
– Este responsabil de asigurarea disponibilitatii produsului in raft, si acolo unde este cazul, elimina situatiile de stoc zero la punctul de vanzare;
– Este raspunzator de mentinerea stocului optim de produse.
– Sa raspunda de corectitudinea procedurii de retur marfa;
– Sa raspunda de corectitudinea procedurilor de service;
– Sa maximizeze vanzarile prin fructificarea tuturor oportunitatilor;
– Sa cunoasca produsele si promotiile desfasurate de firma;
– Sa intocmeasca facturile si sa incaseze corect bani;
– Sa intocmesca toate documentele pentru produsele vandute, sa predea cu aceasta toate accesoriile, documentatia si certificatele de garantie care insotesc produsul respectiv;
– Sa tina evidenta zilnica a Registrului de casa;
– Sa cunoasca conditiile de creditare si sa ofere clientilor informatiile solicitate.

Mai multe detalii găsești aici.

- publicitate -