Lider pe piata retailului de electrocasnice si IT&C din Romania, Domo, a deschis pe 5 aprilie un nou magazin in Piatra Neamt.
Situat in Hermes Shopping Center, cu o suprafata de 900 mp, noul magazin Domo ofera locuitorilor din orasul Piatra Neamt posibilitatea de alegerii dintr-o gama completa de produse electronice, elctrocasnice si IT&C. Investitia pentru amenajarea acestui magazin a fost de peste 250.000 euro, fara stocuri.
Noul magazin ofera clientilor o serie de elemente inovative: displayuri moderne pentru expunerea electrocasnicelor de bucatarie, insule demo pentru televizoare 3 D, zona interactiva de gaming si entertainment. In plus, clientii pot beneficia de o paleta larga de servicii pre- si post vanzare. Acestea, impreuna cu designul, cromatica, directionarea si semnalizarea categoriilor, converg unitar catre un singur obiectiv, in scopul caruia Domo isi concentreaza eforturile de ani de zile: oferirea unor experiente unice la cumparaturi.
Pentru deschidere, a fost conceput un plan de marketing unitar, care sa sustina o promovare intensa pe mai multe canale de comunicare: outdoor, radio si un catalog de prezentare a produselor.
Astfel, in primele 3 zile de la deschidere magazinul a inregistrat un trafic de 3000 de persoane si vanzari in valoare de aproximativ 10.000 euro.
’’ Noua deschidere din Piatra Neamt face parte din planul de extindere al companiei pentru anul 2012, pentru care am previzionat inca doua noi magazine. Obiectivul principal al noii locatii este sa devina destinatia preferata a locuitorilor din Piatra Neamt – tinand cont si de pozitionarea magazinului, in cadrul mall-ului Hermes Shopping Center – asigurandu-le acestora produse si marci recunoscute international’’, declara Lorand Szarvadi, CEO DOMO.