Domeniile Ostrov, creștere puternică a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada

Compania a înregistrat o producție de peste 10 milioane litri de vin și o cifră de afaceri de 50 milioane lei în 2023

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2025, Domeniile Ostrov au înregistrat o creștere de peste 130% a vânzărilor online, atât în volum, cât și în valoare. În primele trei luni ale anului, s-au vândut cu aproximativ 134% mai multe sticle de vin din gama Naiada prin intermediul canalelor online, comparativ cu aceeași perioadă din 2024, generând o creștere a veniturilor de circa 133%.

Gama Naiada reprezintă 26% din totalul vânzărilor de vinuri îmbuteliate în sticle de 0,75L de la Domeniile Ostrov, poziționându-se ca cea mai importantă gamă din portofoliu. Gama este preferată atât de consumatorii din retail, în special din hipermarketuri și supermarketuri, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, cât și de cei din rețelele locale de magazine.

Domeniile Ostrov produce 12 sortimente de vin alb (Sauvignon Blanc, Crâmpoșie, Chardonnay), roze (Cuvée Rosé, Syrah rosé) și roșu (Syrah, Fetească Neagră, Merlot, Pinot Noir, Cabernet Sauvignon) în Gama Naiada.

Toate vinurile din această gamă sunt seci, denumire de origine controlată, baricate și au primit numeroase medalii de aur și argint la competiții precum International Wine Contest București, Balkans International Wine Competition, Premiile de Excelență Vinul.Ro și C.N.V. Bachus Focșani.

CITEȘTE ȘI | Vitapur Home intră pe piaţa locală cu un magazin ȋn Mega Mall Bucureşti

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...