Doi candidați români din trei aplică online când caută un job nou

60% dintre români își actualizează CV-ul doar când se hotărăsc să-și schimbe jobul, deși și-ar dori să primească oferte de la angajatori și când nu aplică

Cel mai recent sondaj BestJobs arată că 65% dintre angajații români apelează la online pentru a identifica noi oportunități profesionale, iar 33% au declarat că se preocupă constant să-și mențină CV-ul la zi.

Cei mai mulți dintre candidați (60%) au declarat că își actualizează CV-ul doar atunci când încep să aplice pentru un nou loc de muncă.

Înainte de a merge la interviu pentru un nou job, aplicanții se interesează, în principal, dacă nivelul salarial este în acord cu piața (65%) și unde este locația biroului (53%).

În cadrul interviului, 75% din angajați și-ar dori să afle mai multe informații despre rolul lor în echipă, în timp ce alții vor să știe salariul (71%) sau ce conține pachetul de beneficii extra-salariale (51%).

62% din participanții la sondaj apreciază anunțurile care conțin informații privind salariul deoarece consideră că eficientizează procesul de recrutare.

Alte avantaje ale publicării salariului în anunțul de angajare sunt normalizarea discuțiilor despre salariu și despre bani (48%) și evaluarea mai clară a pieței muncii (48%).

CITEȘTE ȘI: Aproape 36.000 de joburi noi pe platforma eJobs în luna iunie

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...