Doi antreprenori români au investit 220.000 euro într-o soluție pentru piața auto

Antreprenorii români Felicia și Sorin Bârsan au lansat Sales Partner, o soluție IT integrată pentru piața auto, în care au investit peste 220,000 euro.

După un an și jumătate de la lansare, peste 9% din piața auto folosește soluția, prin care sunt vândute lunar, în medie, peste 1,000 de mașini.

Lunar, sunt trimise în medie aproximativ 20,000 de oferte și peste 10,000 de clienți potențiali sunt procesați prin soft.

Pentru 2022, fondatorii își propun dublarea cotei de piață și lansarea de noi module integrate în soluție, precum cel Post-Vânzare sau Portalul de Client.

Echipa Sales Partner numără 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO.

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...