Doi antreprenori români au investit 220.000 euro într-o soluție pentru piața auto

Antreprenorii români Felicia și Sorin Bârsan au lansat Sales Partner, o soluție IT integrată pentru piața auto, în care au investit peste 220,000 euro.

După un an și jumătate de la lansare, peste 9% din piața auto folosește soluția, prin care sunt vândute lunar, în medie, peste 1,000 de mașini.

Lunar, sunt trimise în medie aproximativ 20,000 de oferte și peste 10,000 de clienți potențiali sunt procesați prin soft.

Pentru 2022, fondatorii își propun dublarea cotei de piață și lansarea de noi module integrate în soluție, precum cel Post-Vânzare sau Portalul de Client.

Echipa Sales Partner numără 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...