Dm Drogerie Markt a luat măsuri pentru protecția clienților și angajaților

Dm Drogerie Markt a luat măsuri speciale precum desfășurarea activității de acasă (work from home) pentru angajații a căror activitate permite acest lucru, igienizarea frecventă a spațiilor din drogherii, depozit central și sediu, și punerea la dispoziție a dezinfectanților, mănușilor de unică folosință și paravanelor de plexiglas pentru casele de marcat în fiecare punct de lucru.

Magazinele își refac stocurile constant și încurajează clienții să cumpere cu calm și responsabilitate.

Ce produse sunt căutate în această perioadă

Majoritatea clienților Dm Drogerie Markt au renunțat la o aprovizionare abundentă și se concentrează pe produse care sunt necesare consumului zilnic, scurtând astfel timpul petrecut la cumpărături.

Printre cele mai căutate produse se numără cele de igienă personală, pentru igienizarea locuinței, dar și pentru dezinfecția hainelor. Totodată, sunt la mare căutare produsele pentru imunitate precum vitamina C, dar și alimentele de bază și produsele pentru copii.

În acest sens, există produse ale căror stocuri au scăzut în ultima perioadă, însă situația lor este monitorizată constant și se depun eforturi pentru refacerea acestora și oferirea de variante alternative.

Măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților

În incinta magazinelor au fost luate diferite măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților: dezinfectare frecventă a tuturor suprafețelor, utilizarea mănușilor de unică folosință și paravane de plexiglas pentru casele de marcat.

Totodată, majoritatea angajaților din sediu își desfășoară activitatea de acasă.

Compania recomandă o distanță minimă de un metru și jumătate față de alte persoane și încurajează clienții să evite plata în numerar, pentru a reduce la minimum posibilitatea infecției. De asemenea, au fost retrase toate testerele de la raft.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...