Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația HGTV.
Televiziunea a intrat în portofoliul global Discovery în urmă cu doi ani, odată cu achiziția companiei Scripps, iar prima interacțiune cu telespectatorii români a avut loc în luna mai a anului trecut, odată cu introducerea blocului de emisiuni HGTV în grila TLC.
HGTV a intrat în sistemul de măsurare a audiențelor în luna iulie 2020 și s-a poziționat încă din prima lună ca stația numărul 2 pe piața TV din categoria televiziunilor de non-ficțiune, atât ca rating, cât și ca share.
În luna august 2020, HGTV a devenit liderul categoriei în prime time, cu un rating mediu de 0.18 și o cotă de piață de 0.8 pe targetul comercial 18-49 urban, înregistrând și cel mai mare timp de vizionare din această categorie (81 de minute zilnic) și unul dintre cele mai mari de pe piața TV în general.
În ceea ce privește audiența, televiziunea are afinități foarte bune pe diverse targeturi comerciale: urban 18-49 studii și venituri medii și superioare, urban Esomar AB, angajați cu funcții de conducere din mediul urban, femei 18-49 cu studii medii și superioare.
Profilul demografic al stației se împarte după cum urmează: 54% foarte tineri (15-44 ani), 40% studii superioare, 41% Statut social superior Esomar AB, 57% locuiesc în București și orașele mari. HGTV este disponibil în rețeaua Digi.