All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

marți | 15 septembrie | 2020

Discovery Media începe vânzarea publicității locale pentru HGTV

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația HGTV.

Televiziunea a intrat în portofoliul global Discovery în urmă cu doi ani, odată cu achiziția companiei Scripps, iar prima interacțiune cu telespectatorii români a avut loc în luna mai a anului trecut, odată cu introducerea blocului de emisiuni HGTV în grila TLC.

HGTV a intrat în sistemul de măsurare a audiențelor în luna iulie 2020 și s-a poziționat încă din prima lună ca stația numărul 2 pe piața TV din categoria televiziunilor de non-ficțiune, atât ca rating, cât și ca share.

În luna august 2020, HGTV a devenit liderul categoriei în prime time, cu un rating mediu de 0.18 și o cotă de piață de 0.8 pe targetul comercial 18-49 urban, înregistrând și cel mai mare timp de vizionare din această categorie (81 de minute zilnic) și unul dintre cele mai mari de pe piața TV în general.

- PUBLICITATE -

În ceea ce privește audiența, televiziunea are afinități foarte bune pe diverse targeturi comerciale: urban 18-49 studii și venituri medii și superioare, urban Esomar AB, angajați cu funcții de conducere din mediul urban, femei 18-49 cu studii medii și superioare.

Profilul demografic al stației se împarte după cum urmează: 54% foarte tineri (15-44 ani), 40% studii superioare, 41% Statut social superior Esomar AB, 57% locuiesc în București și orașele mari.

HGTV este disponibil în rețeaua Digi.

- PUBLICITATE -