Directimo devine marketplace dedicat investițiilor în locuințe de vacanță

Start-up-ul tech românesc Directimo își schimbă modelul de business pentru a deveni un marketplace dedicat investițiilor în locuințe de vacanță.

Astfel, compania își propune expansiunea în 25 de destinații până la finalul anului 2023 și atragerea unei investiții seed de 2 milioane euro (40% de la investitori business angels și 60% de la fonduri de venture capital).

Locuințele secundare au devenit la fel de utilizate precum cele principale în perioada post Covid-19, iar majoritatea investitorilor s-au obișnuit să-și deruleze activitățile de la distanță și pot fi convinși greu să revină într-un oraș aglomerat.

La nivel global, se estimează o creștere de 33% a gradului de ocupare pentru închirieri pe termen scurt în anul 2023, potrivit datelor Airbnb. mai mult, cererea ridicată este generată și de contextul geopolitic cu multiple puncte de tensiune, dar și de criza energetică.

Aproximativ 70% din investitorii particulari sunt atrași de caracterul versatil al acestui tip de proprietate: utilizare personală limitată, în vacanțe cu familia, sau închiriere către prieteni, dar și ca posibilă locuință pentru pensionare.

Directimo a înregistrat peste 2,7 milioane de euro în comisioane generate în ultimele 24 de luni, 800 de tranzacții, dintre care 36% cu clienți repetitivi. De asemenea, este lider de piață, cu o cotă de peste 20%, pe segmentul de locuințe de vacanță în România.

CITEȘTE ȘI: Qualitance a dezvoltat aplicația mobilă a brandului Anastasia Beverly Hills

- Publicitate -

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...