All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni, 19 aprilie, 2021
-PUBLICITATE-

Din martie 2020 de 10 ori mai mulți români au apelat la servicii de psihoterapie online

La mai bine de un an de la declanșarea pandemiei, de 10 ori mai mulți români au apelat la servicii online de psihoterapie, față de luna martie a anului 2020.

Statisticile au fost realizate de ATLAS, platformă digitală de sănătate și wellbeing.

Serviciile accesate pe platforma atlas.app au fost în proporție de 50% cele de sănătate psiho-emoțională.

Utilizatorii au cerut ajutorul pentru atacuri de panică, probleme în relația de cuplu sau în relația cu copiii, insomnii, singurătate, frica de necunoscut și de ce urmează să se întâmple.

Oamenii au și teama de a rămâne fără job și, implicit, fără venit.

Cele mai accesate articole din secțiunea de conținut original scris de specialiștii ATLAS tratează gestionarea fricii și a atacurilor de panică și insomniile.

30% dintre persoanele care au apelat la servicii de psihoterapie au făcut asta pentru prima dată în 2020

Peste 30% dintre persoanele care au apelat la servicii de psihoterapie prin intermediul ATLAS nu o mai făcuseră niciodată.

40% din cei care au solicitat ajutor în momente critice au încercat și procesul de terapie pe termen mai lung.

Posibilitatea de a intra în contact cu un specialist fie online, fie telefonic, a schimbat perspectiva utilizatorilor asupra serviciilor de psihoterapie.

Angajatorii sunt preocupați de starea de sănătate a angajaților

Nu doar serviciile de suport psiho-emoțional au fost mai accesate în ultimul an, dar și cele medicale, peste 40% dintre utilizatorii ATLAS recurgând la telemedicină.

Aceștia fie sunt utilizatori individuali, fie vin din companii care ofera beneficii de sănătate fizică și mintală prin intermediul platformei.

Numărul utilizatorilor corporate a crescut de 15 ori față de luna martie a anului 2020.

Timpul mediu petrecut pe platformă de către un utilizator activ este de 135 minute/lună și include sesiunile cu un specialist (videoconferință / chat / Help Line).

- PUBLICITATE -

TREBUIE SĂ CITEȘTI