DiKa, POEMA, Guess și Notino au deschis magazine în Mega Mall

Mega Mall și-a extins portofoliul de fashion cu trei branduri noi: Guess, DiKa și POEMA. Peste 6.000 de articole vestimentare, aliniate tendințelor momentului, vor fi găzduite în cei peste 600 de metri pătrați complet reamenajați.

De asemenea, la începutul lunii martie, Mega Mall a inaugurat al doilea magazin din București al retailerului online care oferă cea mai variată gamă de parfumuri și produse cosmetice din Europa, Notino.  

POEMA este un brand 100% românesc, care le pune la dispoziție clienților peste 2.000 de produse în magazinul deschis în Mega Mall. Personajul care se va regăsi în ținutele POEMA este femeia modernă, care știe să stabilească un echilibru între viața profesională și cea personală, care este preocupată de imaginea ei și pune preț pe detalii. Ținutele POEMA se remarcă prin țesături de calitate superioară și prin designul cu o tentă minimalistă.

Guess îi întâmpină pe vizitatorii Mega Mall într-un decor de lux, care respectă direcțiile de design ale brandului de la nivel global. Magazinul are un aspect contemporan, modern, iar încă de la intrare se remarcă prin interiorul de un alb imaculat, în care au fost încorporate sisteme de iluminat high-tech și materiale contrastante. Cele mai cunoscute piese din colecțiile Guess sunt expuse în centrul magazinului și sunt vizibile din orice unghi. Aici, pasionații de fashion pot găsi articole vestimentare pentru bărbați și femei, dar și accesorii, încălțăminte, ceasuri și bijuterii.

DiKa este un producător bulgar de articole vestimentare pentru femei, care creează ținute potrivite pentru doamnele și domnișoarele moderne și emancipate. Hainele din colecțiile DiKa sunt potrivite pentru persoanele cu un stil de viață dinamic, care sunt în căutarea unor ținute confortabile și elegante, care să le scoată frumusețea în evidență. Articolele vestimentare sunt 100% „made in Europe”, iar toate materialele textile și țesăturile sunt produse intern. Magazinul DiKa din Mega Mall le pune la dispoziție doamnelor peste 2.300 de articole vestimentare, confecționate din materiale de înaltă calitate. Aici, femeile pot găsi  rochii elegante, ținute business, dar și accesorii, create cu atenție la cele mai mici detalii.

Magazinul Notino, cu o suprafață de 300 de metri pătrați, se remarcă prin designul modern, în care realitatea se întâlnește cu virtualitatea. Acesta este cel de-al doilea magazin offline deschis în București de cel mai mare magazin online de beauty din Europa. Aici, vizitatorii centrului comercial pot găsi aici o gamă  variată de parfumuri, produse de îngrijire a pielii și a părului, produse pentru machiaj, și pot să ridice  produsele comandate online. În plus, prețurile din magazinul din Mega Mall sunt identice cu cele din online.

Mega Mall aduce mai aproape de bucureșteni o gamă variată de branduri apreciate atât la nivel național cât și internațional. Vizitatorii centrului comercial au la dispoziție peste 200 de magazine, în care pot găsi articole vestimentare aliniate cu cele mai noi tendințe, produse de beauty pentru îngrijire personală, dar și articole pentru copii și bebeluși.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...