Deutsche Telekom își schimbă logoul, inclusiv în România

Deutsche Telekom va utiliza un nou logo, atât la nivel de grup, cât şi în toate companiile naționale care acționează sub marca T.

În forma 1-T-1 (digit-T-digit), logoul semnifică concentrarea pe participarea la viața digitală și pe coeziunea socială.

Scopul mărcii Deutsche Telekom este „Nu ne vom opri până când toată lumea va fi conectată”.

Deutsche Telekom va utiliza pentru prima dată sigla revizuită la Mobile World Congress din Barcelona (28 februarie – 3 martie 2022)

Schimbarea la nivel mondial va fi implementată treptat, în următorii doi-trei ani.

În prima etapă, compania își va schimba logoul pe canalele digitale, campaniile de comunicare și sponsorizări.

Modificările din sediile fizice, cum ar fi cele de pe clădiri și din magazine, vor fi implementate ulterior.

Deutsche Telekom este unul dintre cele mai valoroase și mai cunoscute branduri la nivel mondial.

Deutsche Telekom este cea mai valoroasă marcă de telecomunicații din Europa

Brand Finance Global 500 plasează compania în top 20 la nivel mondial și este de departe cea mai valoroasă marcă de telecomunicații din Europa.

Potrivit studiului, grupul a urcat pe locul al doilea în topul companiilor de telecomunicații la nivel mondial – după Verizon, dar înaintea AT&T și China Mobile.

De asemenea, se situează pe locul doi în topul celor mai importante companii germane din lume, după Mercedes-Benz.

CITEȘTE ȘI: Telekom, la 3,54 milioane clienți mobili în al doilea trimestru din 2021

- Publicitate -

InstaSun, invenția 100% românească evaluată la 4 milioane de euro

Lansat pe piața locală în 2023, InstaSun este un dispozitiv care aplică automat și uniform ulei de protecție solară...

Comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori anul acesta

În prima jumătate a acestui an, comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori față...