Telekom Banking lansează noua generație de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online.
Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Onfido, o companie fintech care oferă tehnologia necesară pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor.
Încă de la lansarea ofertei Telekom Banking pe piața românească, ce a avut loc în octombrie 2017, Alior Bank s-a poziționat ca bancă digitală.
Clienții pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul telekombanking.ro sau prin aplicația de mobil Telekom Banking.
Administrarea contului curent este gratuită cu condiția încasării unei sume minime de 650 lei lunar după primele 3 luni de la deschidere.
Serviciile de Internet și Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.
Cum se deschide contul?
Procesul de deschidere a contului este rapid și simplu, putând fi desfășurat de oriunde și la orice oră.
Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație.
Cardul de debit va fi livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicație.