dEpurtat.ro a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane euro și o creștere de 15% a veniturilor provenite din vânzările online.
Dacă la începutului anului trecut cele două magazine din offline generau 20% din veniturile companiei, la finalul lui 2020, ponderea acestora s-a redus la 5%, pe fondul pandemiei.
dEpurtat.ro înregistează o medie de peste 800 de comenzi în fiecare zi, cu toate că valoarea medie a coşului de cumpărături a scăzut de la 140 de lei în 2019 la 120 de lei în 2020.
Numărul clienţilor care au plasat comenzi de încălţăminte pentru femei a crescut însă în 2020 cu peste 25% faţă de 2019.
Cele mai dinamice oraşe din punct de vedere al comenzilor au fost Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Iaşi.
După ce a intrat pe piaţa din Bulgaria în ianuarie 2020, începând cu luna aprilie a acestui an dEpurtat.ro îşi va extinde operaţiunile în Grecia şi Ungaria