Declaratia lui Vlad Ciuburciu: „Preturile produselor Vascar au ramas constante, in ciuda provocarilor”

Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, companie producatoare de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh, cu o prezenta neintrerupta pe aceasta piata extrem de competitiva inca din anul 1984, spune ca preturile produselor comercializate sub acest brand au ramas constante in ultimul an si jumatate, in ciuda provocarilor cauzate de pandemia de coronavirus si nu numai.

Acesta a explicat ca, desi costurile de productie au crescut, din diverse motive pe care le vom enumera mai jos, consumatorul final nu a resimtit o majorare a preturilor si s-a putut bucura de aceleasi preparate din carne deopotriva gustoase si sanatoase fara a face un efort financiar suplimentar.

„Intrucat am implementat masuri speciale de preventie impotriva Covid, precum protejarea si testarea personalului din fabrica de la Vaslui, pastrarea unei distante fizice corespunzatoare si asigurarea celor mai inalte standarde de igiena, in mod firesc, costurile de productie au crescut. Cu toate acestea, preturile produselor Vascar au ramas constante. Respectul fata de clienti este una dintre principalele valori care ne ghideaza in acest business, pe langa responsabilitate si calitate, si tocmai de aceea am preferat sa nu marim preturile, ci sa absorbim noi aceasta crestere a costurilor de productie. La fel ca intotdeauna, responsabilitatea fata de consumatori ne indeamna sa investim in calitate, in cele mai performante tehnologii de preparare a carnii, sa inovam continuu si sa respectam cele mai inalte standarde de siguranta”, spune Vlad Ciuburciu.

De altfel, Directorul General al companiei cu notorietate extinsa in regiunea Moldovei a remarcat un nou trend printre anumite categorii de consumatori, cel mai probabil pe fondul scaderii economice cauzate de pandemie.

„Am inregistrat o crestere a vanzarilor produselor cu gramaje reduse si preturi mai mici”, spune Ciuburciu (Vascar).

Totodata, insa, o alta categorie de clienti s-au orientat catre produse premium, pe fondul unui trend global privind grija fata de sanatate si produsele consumate, si in particular,  fata de calitatea carnii.

Am inregistrat cresteri si in ceea ce priveste produsele premium, din gama ‘Alege natural, fara E-uri’. Acestea contin ingrediente 100% naturale, fara E-uri, aditivi, conservanti sau coloranti alimentari, ci doar carne de cea mai buna calitate   si condimente naturale”, precizeaza Directorul General Vascar.

Vascar, crestere de 13% in anul pandemiei

In ciuda provocarilor din timpul pandemiei si a faptului ca nu a marit preturile produselor pentru a acoperi cheltuielile suplimentare, Vascar a inregistrat o crestere cu 13% a cifrei de afaceri in anul 2020 fata de 2019, ceea ce arata increderea clientilor sai, romani din regiunea Moldovei, din restul tarii si chiar din afara granitelor, in calitatea, gustul si valoarea nutritiva a produselor din carne.

Veniturile raportate la finalul anului trecut au fost de 22,8 milioane de euro, iar pentru anul in curs este preconizata o crestere a cifrei de afaceri cu inca 5 procente.

Vascar, companie cu capital 100% romanesc, care detine o fabrica cu o capacitate extinsa de productie la Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are peste 400 de angajati, este unul dintre principalii angajatori din regiune si unul dintre cei mai importanti contributori la bugetul local.

In ultimii 5 ani, compania a platit peste 8 milioane de euro la bugetul de stat, dintre care 2,3 milioane de euro in anul 2020, si a investit peste 5 milioane de euro in retehnologizare si modernizare, dintre care 1,5 milioane de euro anul trecut.

- publicitate -

trebuie să citești