Decathlon a semnat un parteneriat cu NBA și va lansa o gamă dedicată de produse

Decathlon și NBA au anunțat un parteneriat de merchandising pe mai mulți ani, retailerul sportiv devenind partener oficial NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și în America Latină.

Acest acord marchează primul parteneriat realizat de Decathlon cu o ligă sportivă nord-americană. 

Decathlon va lansa o gamă dedicată de îmbrăcăminte termică, accesorii și încălțăminte în culorile NBA și în culorile francizelor NBA, vândută sub marca proprie de baschet „Tarmak”.

Colecția va fi vândută în exclusivitate în peste 1.200 de magazine Decathlon din întreaga lume și în magazinul online.

Produsele vor fi disponibile online începând cu luna martie 2021, înainte de lansarea în magazine, din aprilie 2021.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...