Dealul cu Afine lansează un nou brand și vizează extinderea globală

Dealul cu Afine, o fermă românească de afine bio cu sediul în Făgăraș, județul Brașov, anunță lansarea noului său brand global The Blue Renaissance.

Astfel, compania intenționează să ajungă pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie în următoarele 12 luni.

De la achiziționarea fermei de afine în 2016, noul proprietar Ajay Naqvi a investit circa 1 milion de euro în creșterea capacității de producție, consolidarea brandului și dezvoltarea de noi produse. Compania a atras și fonduri de 800.000 euro de la investitori internaționali.

Ferma se întinde pe 10 hectare de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, unitatea de procesare fiind în județul Iași. Dealul cu Afine vinde pe plan local peste 30.000 kg de fructe bio în fiecare an.

Investiții de 400.000 euro în următorii doi ani

Pentru următoarele șase luni, Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic sau 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră.

Pentru 2023 și 2024, compania va aloca 400.000 de euro în consolidarea capacităților de producție și logistice, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltare de noi produse.

Ce produse vor fi comercializate sub brandul The Blue Renaissance

Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc Certificat Organic 100% din Afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine Deshidratate 100% Certificate Organic și Pudră de Afine 100% Certificată Organic.

Toate produsele disponibile pot fi comandate online și pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline.

MAI MULTE | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Cifra de afaceri Biofarm a crescut cu 8% anul trecut, până la 218 milioane lei

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...