Danone a ajuns la 20 de ani de producție locală în România

Anul acesta, Danone aniversează 20 de ani de activitate în România și de producție locală în cadrul fabricii din București.

Pentru companie, 2019 are o dublă semnificație, întrucât Danone celebrează la nivel global 100 de ani de istorie în producția de iaurt.

În cele două decenii de activitate pe plan local, compania a devenit unul dintre cei mai mari producători de iaurt din România, având o producție zilnică de 1 milion de iaurturi și peste 60 de milioane de litri de lapte proaspăt colectați anual, cea mai mare parte provenind de la ferme și gospodării românești.

Iaurtul făcut în București ajunge atât pe mesele românilor, cât și pe cele ale consumatorilor din peste 13 țări. Țările în care ajunge iaurtul produs în București sunt: Republica Moldova, Țările Adriatice, Ungaria, Grecia, Cehia, Bulgaria, Spania, Franța, Belgia, Marea Britanie, Italia, Slovacia și Polonia.

Investiții în gospodării locale

În România, Danone a făcut investiții semnificative pentru susținerea gospodăriilor locale, printr-un program pe termen lung. În 2012, compania a început programul social „O șansă pentru familia ta”, în parteneriat cu Fundația Heifer și Polaris, o investiție unică în Europa.

De-a lungul celor 6 ani, programul s-a dezvoltat în mod constant, funcționând după principiul „dar din dar”: gospodarii români care au primit văcuțe de rasă gratuit au donat către alte familii prima vițelușă născută. În prezent, peste 140 de gospodării și-au dezvoltat propria afacere și livrează lapte proaspăt la standarde europene, către fabrica din București. 

Toate familiile care fac parte din acest program au primit încă de la început văcuțe de rasă, echipamente specializate, stații de muls mobile, informații despre îngrijirea animalelor în cadrul unor traininguri dedicate și suport pentru a realiza agricultură regenerativă.

Până în prezent, 4,6 milioane de euro au fost investiți în program, Danone contribuind la dezvoltarea mai multor zone rurale defavorizate.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...