Curiera investește 500.000 euro în propriul serviciu de curierat

Curiera, companie cu capital 100% românesc, investește 500.000 euro în propriul serviciu de curierat și dezvoltă parteneriatul cu Cargus.

Astfel, pentru clienții Curiera, taxa de deschidere a coletelor la livrare scade de la 2.5 lei la 1.5 lei, iar taxa pentru recântărirea coletelor este eliminată. 

Compania investește și în dezvoltarea propriului serviciu de curierat și a lansat un parteneriat exclusiv cu Cargus prin care vizează să completeze gama de servicii oferită clienților.

Pin noul serviciu propriu de curierat se vor livra colete în zona București – Ilfov cu propriile mașini, iar livrările naționale, în afara acestei zone, se vor face prin intermediul Cargus.

Pentru optimizarea și diversificarea serviciilor către clienți, Curiera va investi 500.000 euro în 10 mașini electrice, chiria depozitului, aplicația de curierat și dispozitivele POS utilizate de către șoferi.

În 2021, prin Curiera s-au expediat peste 600.000 de colete, iar în primele 4 luni ale acestui an, s-au depășit deja 300.000 de colete expediate.

CITEȘTE ȘI: Stefanini a reproiectat aplicația pentru livratori a FAN Courier

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...