Brandul românesc de produse cosmetice profesionale Cupio a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 22,8 milioane de euro, în creștere cu 9,5% față de anul anterior și o rețea de 25 de magazine fizice la nivel național.
Dintre cele peste 3,5 milioane de produse vândute anul trecut, segmentul de oje semipermanente și Rubber Base a fost unul dintre cele mai performante, generând vânzări de peste 500.000 de unități.
În paralel, brandul își accelerează expansiunea internațională prin platforma de e-commerce, un proiect lansat în 2024 pentru a facilita accesul clienților din Europa la produsele sale. În prezent, Cupio are parteneriate active cu distribuitori din Italia, Germania și Danemarca.
Pe rețelele sociale, Cupio a atras peste 600.000 de urmăritori: 301.000 pe Facebook, 127.000 pe Instagram și 176.000 pe TikTok. Un studiu realizat de MKOR în 2023 a desemnat Cupio cel mai cunoscut brand de oje semipermanente din România, în timp ce cercetările Market Vector confirmă că brandul ocupă prima poziție în segmentul de manichiură.