Cumpărătorii sunt nemulțumiți de personalul insuficient din magazine

Un studiu 4Service Group, citat de news.ro și realizat în a doua jumătate a anului trecut în România, arată că oamenii sunt nemulțumiți de personalul insuficient, de modul în care interacționează cu angajații și de timpul de așteptare la casă.

Mai mult, din studiu reiese că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile, sunt deranjaţi mai mult de amplasarea „ilogică” sau de schimbarea produselor de la raft, în timp ce jumătate dintre femei sunt mulţumite de atmosfera generală din marile magazine.

În ceea ce privește promoțiile, cumpărătorii de peste 45 de ani sunt cei care preferă cel mai mult promoţiile de tipul „trei produse la preţ de două”.

- Publicitate -

Ultimele

Piața investițiilor imobiliare s-a contractat cu 43%, până la un nivel de 181 milioane euro

Numărul proprietăților imobiliare tranzacționate în primul semestru a crescut cu 30% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, însă...