All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

sâmbătă, 17 aprilie, 2021
-PUBLICITATE-

Cum se simt românii la un an de la începutul pandemiei?

Nivelul de furie a rămas și în primul trimestru al anului la fel că în 2020 (57%), dar a crescut nivelul oboselii cu 4%, arată o analiză Reveal Marketing.

Nivelul de motivație al romanilor se menține în media de anul trecut (6%) după o scurtă creștere în iunie (perioadă de vacanțe, finalul lockdown-ului).

Tot în luna iunie românii s-au simțit cel mai motivați și bucuroși (12%) cel mai probabil tot pe fondul finalului lockdown-ului.

Este interesant de observat faptul că august înregistrează cel mai ridicat procent de furie (66%) din tot anul.

Cine sunt cei mai furioși români

În luna martie 2021, persoanele mature fără partener reprezintă cel mai furios segment (peste 70%).

Pe lângă furie, observăm că românii se confruntă cu sentimente de dezamăgire. Milenialii singuri reprezintă cel mai dezamăgit segment (peste 45%).

În mediul urban, în martie 2021, segmentul care se confrunta cel mai mult cu sentimente de furie este cel al pensionarilor (peste 60% între ianuarie – martie).

În mediul rural, familiile moderne care au copii sunt cele mai nervoase în aceasta luna.

În ceea ce privește dezamăgirea, milenialii din mediul rural resimt în mai mare măsură această emoție (57%), comparativ cu cei din mediul urban (34%).

Scade satisfacția față de venituri

În luna februarie, la nivel național, s-au înregistrat creșteri ale procentului satisfacției vizavi de starea de spirit (7% în plus față de ianuarie), dar a scăzut apoi cu 6% în luna martie.

Această scădere din luna martie privind starea de spirit se resimte în special în mediul rural (diferență de 10% între mediul urban și cel rural).

De asemenea, datele arată o scădere de 10% din ianuarie până în martie legată de nivelul de mulțumire a românilor față de mediul în care trăiesc.

La nivel național, satisfacția generală a românilor față de diverse aspecte ale vieții scade de la 72% în februarie, la 65% în martie.

Satisfacția față de venituri scade (de la 53% în ianuarie la 45% în martie), în timp ce satisfacția față de carieră/locul de muncă înregistrează creștere (de la 56% în ianuarie la 62% în martie).

Familiile moderne care au copii sunt segmentul cel mai mulțumit de carieră / locul de muncă și de venituri.

- PUBLICITATE -

TREBUIE SĂ CITEȘTI