Cum se simt românii după un an și jumătate de pandemie

Starea de oboseală este în continuă scădere (de la 27% în mai 2020, la 7% în mai 2021) și 71% sunt mulțumiți de starea actuală de spirit (de la 56% în mai 2020), arată datele Reveal Marketing Research.

A crescut sentimentul pozitiv față de modul de petrecere al timpului liber (de la 50% în mai 2020, la 53% în mai 2021) și de starea de sănătate percepută (de la 42 la 54%).

Lla nivel național a crescut și satisfacția față de venituri (de la 46% în mai 2020, la 49% în mai 2021). Familiile moderne constituie în continuare segmentul cel mai mulțumit de carieră/locul de muncă și de venituri, alături de tinerii profesioniști.

Românii continuă să cumpere în special produse de bază

În luna mai se observă o creștere a cheltuielilor aferente produselor ce raspund nevoilor de bază ale oamenilor (produse alimentare, de igienă, de curățare a casei și alte utilități etc.).

De asemenea, cresc cu 6% cheltuielile ce raspund nevoii de integrare socială (ieșiri în oraș, pub-uri, restaurante), cel mai probabil pe fondul eliminării restricțiilor.

Dintre produsele cu o componentă de integrare socială cel mai consumate sunt cadourile pentru cei dragi (23%).

Românii continuă să economisească mai mult în această lună (comparativ lunii anterioare în special), având probabil în minte posibilitatea de a merge în concediu.  

Segmentele care economisesc cel mai mult sunt persoanele mature singure,  milenialii, și tinerii profesionisti (procente de aproape 30%).

Produsele destinate dezvoltării personale și stimei de sine sunt în general consumate de către mileniali (produse legate de hobby-uri si produse tehnologice in special, cu procente de peste 18%).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...