Cum să folosești cronometrele cu numărătoare inversă pentru a spori conversiile

Scopul fiecărei afaceri este de a ajunge la un public cât mai larg și de a avea succes. Totuși, acest lucru poate fi dificil din cauza concurenței și a altor factori de acest gen. În zilele noastre, toate tipurile de afaceri folosesc o varietate de tactici pentru a atrage atenția asupra produselor și serviciilor lor.

O astfel de tactică este utilizarea „cronometrului cu numărătoare inversă”. Acesta poate fi definit ca un ceas virtual care numără înapoi de la o anumită dată sau de la un anumit număr pentru a indica sfârșitul sau începutul unei oferte sau a unui eveniment.

Deși astfel de temporizatoare au fost utilizate inițial pe paginile de destinație, acum și-au găsit drumul și spre paginile de checkout. Scopul lor principal este de a crea un sentiment de urgență și de a da senzația că „timpul se termină”.

Potrivit unui sondaj, adăugarea unui cronometru invers, crește, în medie,  rata de succes a unei companii cu până la 9%.

S-ar putea să nu pară o creștere mare pentru unii oameni, dar atunci când calculezi numărul de persoane care îți vizitează site-ul, vei realiza ce diferență majoră pot face acele nouă procente.

Un număr mare de website-uri utilizează principiul rarității într-o formă sau alta. Este unul dintre cele șase principii ale persuasiunii, formulate de Robert Cialdini și poate fi un punct de plecare excelent pentru specialiștii în marketing, care își doresc să atragă cumpărători. Trucul este simplu – trebuie să arăți că ai epuizat lucrurile.

Acest lucru poate părea un plan ciudat pentru unii, dar adevărul este că obiectele despre care se crede că sunt în cantitate redusă tind să fie mai dorite decât articolele care sunt ușor disponibile sau care sunt din abundență; exact cum se întâmplă și în viața de zi cu zi.

Un alt avantaj al utilizării unui cronometru invers este faptul că evidențiază un produs sau serviciu special. Acest lucru poate fi foarte util atunci când vine vorba de lansări de produse.

Te poți inspira de pe diferite website-uri, unde numărătoarea inversă își îndeplinește foarte bine întregul scop. Într-un cazino online, le permite jucătorilor interesați să afle despre cursele cu premii mari la care încă mai au timp să se înscrie și lucrul bun aici este că totul este postat cu suficient timp în avans, pentru ca oamenii să ia decizia corectă.

Într-un magazin online, numărătoarea inversă poate lua uneori forma unui slogan creativ sau pe website-ul unui furnizor de VPN, va afișa reducerea pe care o poți obține dacă alegeți un pachet pentru o perioadă mai lungă de timp, cum ar fi 3 luni, de exemplu.

Cronometrele cu numărătoare inversă pot determina vizitatorii să facă o achiziție, utilizând trucuri psihologice, cum ar fi crearea unei cereri. Utilizatorii care consideră că s-ar putea să nu poată cumpăra ceva mâine, vor fi mai predispuși să facă o achiziție astăzi.

În 1975, cercetătorii Adewole, Worchel și Lee au realizat un sondaj pentru a înțelege modul în care deficitul are impact asupra percepției. Au așezat fursecuri în două borcane de sticlă identice. Un borcan conținea zece fursecuri, iar celălalt avea doar două.

Borcanele erau identice, la fel și fursecurile din interiorul fiecăruia și totuși, participanții au arătat mai mult interes pentru borcanul cu o cantitate mai mică. Decizia lor a fost influențată de un simplu factor, raritatea.

Cel mai bun lucru despre cronometrele cu numărătoare inversă este că pot fi plasate pe aproape orice tip de pagină și în orice secțiune. Ar putea fi vorba despre Acasă, Despre sau paginile cu acel conținut văzut ca un nucleu.

Cu toate acestea, ratele de conversie pot diferi în funcție de factori precum locul în care sunt plasate și modul în care apar. Când ești în căutarea unui astfel de element pentru website-ul tău, trebuie să te asiguri cu privire la locul în care intenționezi să-l plasezi.

De exemplu, un cronometru cu numărătoare inversă poate să nu fie potrivit pentru pagina de pornire, dar poate face minuni pe pagina produsului.

Cronometrele trebuie să conțină informații utile și să fie relevante. Scopul lor este de a crește randamentul unui website și de a adăuga valoare clienților, utilizatorilor și vizitatorilor.

- Publicitate -

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...

Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit mai mare

Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce, dar...