All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

-PUBLICITATE-

Cum poate susține tehnologia companiile într-o eventuală criză post-Covid-19?

La acest moment, toată lumea poate să exprime o părere în legătură cu imaginea lumii post Covid-19, dar majoritatea predicțiilor nu sunt tocmai pozitive. Sectorul economic a fost extrem de afectat în egală măsură de consecințele infectării și de restricțiile necesare pentru limitarea acesteia. Cu toții a trebuit să ne adaptăm la noul stil de viață, dar cele mai mari schimbări s-au produs în felul în care companiile și firmele de pretutindeni și-au continuat activitatea. 

Cu siguranță tehnologia a reprezentat un punct de sprijin pentru companii pe perioada pandemiei și a furnizat soluții la probleme practic apărute peste noapte. Pandemia va trece, dar noul mod de a lucra cel mai probabil va fi adoptat pe termen lung. În acest context, companiile vor avea nevoie de soluții de digitalizare și automatizare mai mult ca oricând. Iată câteva dintre ele. 

RPA 

Deși numele te poate duce cu gândul la filmele SF, robotizarea procesului de automatizare nu presupune roboți fizici, ci doar programe software care pot prelua cele mai plictisitoare și repetitive sarcini și le pot optimiza. Rezultatul constă atât în degrevarea angajaților, cât și în reducerea costurilor. 

Această tehnologie pe bază de inteligență artificială a fost creată special pentru executarea cu rapiditate a diferitelor procese de front și back-office și poate fi folosită în aproape toate funcțiunile unei afaceri. Acest software este capabil să execute funcții de bază precum logarea în diverse aplicații, completarea formularelor, generarea documentelor și multe altele. 

ERP 

Tot în zona automatizărilor se încadrează și sistemele ERP, cele care se referă la planificare resurselor întreprinderii. Acest tip de soft este folosit îndeosebi de companii pentru a administra activitățile curente de business, de exemplu management de riscuri, operațiuni din lanțul de distribuție, contabilitate, aprovizionare și altele. 

Fiecare modul din softul ERP va selecta, valida, prelucra și transfera date prin intermediul unei interfețe, cu ajutorul a diverse metode, făcând astfel legătura între operator și baza de date existentă. Printre avantaje se numără reducerea costurilor operaționale și un cashflow mai bun. Încearcă și tu soluția ERP pentru servicii de la Charisma. 

HCM

Tehnologia care se adresează cu precădere departamentului HR, softul HCM sau Human Capital Management se referă la soluțiile oferite în procesul de gestiune a numeroaselor atribuții legate de angajați. Prin intermediul diverselor module, activitatea de recrutare, selecție, formare și dezvoltare este optimizată, dar beneficiile nu se opresc aici. Până și managementul performanței, analiza și raportarea pot fi îmbunătățite de către un astfel de sistem. 

Printre avantajele implementării unui astfel de sistem putem enumera centralizarea întregii structuri organizaționale, conformitatea cu legislația în vigoare, adaptarea la nevoile specifice și controlul costurilor. Cu siguranță departamentul de resurse umane va aprecia investiția făcută în optimizarea activităților de rutină! 

CRM 

O companie nu poate exista fără clienți, așadar are nevoie de o soluție ș în ceea ce îi privește pe aceștia. Prin intermediul unui soft CRM se pot colecta și unifica toate informațiile referitoare la partenerii, furnizorii și clienții unei companii, indiferent de sectorul de activitate. Departamentele vizate de aceste funcționalități sunt cele de vânzări, marketing și suport clienți. 

Prin urmărirea și valorificarea clienților, reducerea timpului alocat proceselor de vânzare și eficientizarea proceselor de marketing și promovare, un sistem CRM te va ajuta să crești eficiența angajaților și să eficientizezi costurile. 

Consultă specialiștii pentru a afla ce soluție va fi potrivită pentru afacerea ta post pandemie. 

- PUBLICITATE -

TREBUIE SĂ CITEȘTI