Cum arată noul stadion Steaua. Se montează nocturna

Stadionul Steaua este în stadiul cel mai avansat dintre cele trei arene care vor fi folosite pentru antrenamentele echipelor participante la Euro 2021.

Lucrarile sunt finalizate in proportie de peste 80%, se montează deja scaunele în tribune și nocturna, iar o dată posibilă de finalizare a lucrărilor este toamna acestui an.

Noul stadion Steaua va avea o capacitate de 30.500 locuri și va îndeplini criteriile impuse de UEFA pentru derularea de competiții sportive pentru nivelul de clasificare UEFA 4.

Astfel, arena va beneficia de un teren de fotbal, cu o  lungime de 122 m și o lățime de 68 m, prevăzut cu gazon natural ranforsat sintetic, dotat cu degivrare și drenaj, spații pentru echipe și oficiali (vestiare pentru sportivi și arbitri, săli de încălzire indoor, spațiu de recuperare și sală de forță, punct de prim ajutor etc.), spații pentru mass-media (boxă, sală de conferințe, zonă de flash interviu etc.), 300 de locuri dedicate persoanelor cu dizabilități, spații de cazare pentru sportivi (24 de camere), un muzeu al clubului sportiv, spații administrative și spații dedicate publicului (magazine, zona food).

În plus, noua arenă va putea găzdui și competiții sportive de rugby.

Evolutie lucrari la Stadionul Steaua

Imagini surprinse in aceasta saptamana pe santierul Stadionului Steaua. Lucrarile sunt finalizate in proportie de peste 80%.

Publicată de Compania Națională de Investiții pe Joi, 30 aprilie 2020

Steaua, unicul beneficiar al investiției

În ciuda articolelor presei sportive, care denaturează realitatea în goana după click-uri, stadionul Steaua va putea fi utilizat doar de Clubul Sportiv al Armatei Steaua și nu de alte echipe de fotbal.

Beneficiarul investiției este MAPN, iar de administrarea stadionului se va ocupa CSA Steaua, care a și demarat procesul de recrutare a personalului care va lucra în Centrul de administrare stadion „Steaua”.

Steaua este Steaua, nu CSA, nu Fotbal Club Fcsb

Clubul Sportiv al Armatei Steaua București a transmis recent un comunicat ca urmare a lipsei de profesionalism a presei românești, în special a publicațiilor și televiziunilor de sport, în care atrage atenția că va sancționa dur orice canal media care continuă să dezinformeze și să încerce să inducă ideea că alte entități au vreo legătură cu istoria clubului Steaua București.

În acest moment, în România, există o singură entitate Steaua București, a cărei echipă de fotbal, înființată în 1947 și deținătoarea Cupei Campionilor Europeni și a Supercupei Europei, evoluează în Liga a IV-a, fiind liderul seriei București.

Citați-ne oricând, dar cu numele corect: Steaua București

Vă prezentăm în continuare comunicatul complet al clubului Steaua București, transmis redacției în această seară.

„Pentru corecta informare a opiniei publice, referitor la informațiile care circulă în spațiul public prin intermediul mass-media şi a unor instituții oficiale sportive, CSA „Steaua București” face următoarele precizări:

  1. Conform deciziilor ÎCCJ nr. 3425/2014 şi a CAB989A/2016, a prevederilor legislației audiovizualului în vigoare, cât şi a demersurilor Consiliului Național al Audiovizualului, Clubul Sportiv al Armatei „STEAUA” reamintește tuturor instituțiilor de presă folosirea corectă a denumirii „STEAUA” sau „STEAUA BUCUREȘTI” în comunicările publice fără a se face asociere cu echipa Fotbal Club FCSB din Liga 1. Este de notorietate faptul că FCSB S.A. a pierdut definitiv dreptul de asociere cu marca STEAUA. Această situație se perpetuează cu toate că, din anul 2017 CNA, având în vedere deciziile instanțelor judecătorești, a transmis radiodifuzorilor o adresă de atenționare prin care le-a reamintit obligația de a asigura informarea corectă a publicului, pentru conformitate.
  2. Pe această cale, Steaua București asigură atât opinia publică cât şi suporterii steliști că face toate demersurile necesare legale pentru protejarea mărcilor „Steaua” şi „Steaua București”.
  3. Steaua București nu va permite asocierea incorectă şi nelegală a niciunei entități sau persoane fizice cu mărcile sale în scopul de a-şi crea o imagine pe baza istoriei şi performanțelor celui mai important club sportiv din România.
  4. Referitor la informațiile publicate pe site-ul fanatik.ro de jurnalistul Cristi Coste, în data de 26.02.2020, ora 13:50, în care se precizează că Victor Pițurcă va fi manager general la Steaua, precizăm că informația este falsă.
  5. Pagina de internet www.csasteaua.ro este singura sursă oficială de comunicare a Clubului Sportiv al Armatei „STEAUA” București cu privire la orice modificare referitoare la activitatea sportivă.”
- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...