CTP intră pe piața din Bulgaria și are în plan să atingă 100.000 metri pătrați de spații închiriate, până la finele lui 2021.
Astfel, Bulgaria devine cea de-a șaptea țară în care se extinde compani.
„Bulgaria se află la intersecția dintre Europa și economiile în plin avânt din Orientul Mijlociu, Rusia și Asia”, a declarat Remon Vos, CEO al CTP. „Piața bulgară a înregistrat o creștere sănătoasă de 3% a PIB-ului, acesta provenind în proporție de 90% din sectorul industrial și al serviciilor. Bulgaria este o țară cu un potențial mare în ceea ce privește investițiile în parcuri de afaceri, birouri și centre logistice”, a mai punctat Remon Vos.
Vladimir Gurdjieff, Country Manager al CTP Bulgaria, a declarat că extinderea este o urmare firească a cererii venite din partea mai multor clienți existenți. „Concentrarea noastră va fi, inițial, în zona metropolitană a Sofiei și în sectoarele 3PL (Third Party Logistics), distribuție, farmaceutic și FMCG”, a explicat acesta.
„Ne așteptăm ca până la Crăciun să avem deja o echipă formată din șase specialiști în administrarea proprietăților, iar planurile noastre de creștere sunt ambițioase: 100.000 mp, până la sfârșitul lui 2021. Vom atinge acest obiectiv printr-o strategie ce îmbină achizițiile unor proprietăți cu noile dezvoltări”, a conchis Vladimir Gurdjieff.
CTP are, în prezent, operațiuni în șapte țări din Europa: Republica Cehă, unde se află și sediul central al companiei, Slovacia, Ungaria, Serbia, România, Polonia, iar acum și Bulgaria.