
Rețeaua de magazine Optiblu a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de peste 28 milioane lei, în creștere cu 13% față de anul precedent. Creșterea afacerilor a fost semnificativă atât pe divizia de retail (+11%) cât și pe divizia de distribuție (+27%).
„Anul 2014 a fost un an al consolidarii, anul in care practic am incheiat integrarea lantului de magazine Sover in cadrul retelei Optiblu si totodata, am dezvoltat parteneriate de distributie cu principalii furnizori mondiali din domeniu. Planurile pentru anul 2015 includ investitii de peste 4 milioane lei in divizia de retail prin deschiderea de magazine noi, si in reamenajarea unora dintre magazinele existente, pentru a le aduce la noile standarde ale retelei OPTIblu. Extinderea retelei va include magazine noi, atat in Bucuresti, cat si in cateva dintre orasele mari din tara unde suntem deja prezenti si intentionam sa ne consolidam pozitia.
De asemenea, in anul 2015 avem obiectivul continuarii cresterii cu un ritm accelerat al afacerilor diviziei de distributie. In total, obiectivul anului 2015 este depasirea unui volum de vanzari de 35 de milioane lei, adica o crestere de peste 20% comparativ cu anul 2014.
Dezvoltarea echilibrata a companiei, atat din punct de vedere investitonal (magazine noi, echipamente medicale performante, sisteme IT de ultima generatie) cat si din punct de vedere al dezvoltarii resurselor umane (programe de pregatire profesionale permanente pentru angajatii), toate acestea sunt eforturi pe care le facem pentru a imbunatati continuu calitatea serviciilor medicale, a felului in care sunt deserviti clientii nostrii, a produselor ofertate, precum si a sistemului de garantii si servicii post-vanzare. Ne dorim ca astfel, OPTIblu sa devina adresa preferata pentru oricine doreste sa achizitioneze un produs de optica, fie ca vorbim de ochelari de vedere, lentile de contact, sau ochelari de soare” anunta Raluca Cimpianu, Director Executiv Optical Network.