Creștere de 100% a vânzărilor de produse pentru casă și grădină pe evoMAG

Față de 2020, categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj listată pe evoMAG a înregistrat o creștere de până la 100%.

Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină.

Topul a fost completat de uneltele de grădinărit, compresoare și pompe, sisteme de încălzire pentru terase, unelte și scule generale și aparate de sudură și invertoare profesionale.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, estimează o creștere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

În prezent, evoMAG listează peste 5.000 de produse care se înscriu în categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut în portofoliu.

Anul acesta, evoMAG vizează completarea gamei cu alte câteva mii de produse, cu precădere în zona de mobilă pentru grădină și terasă și soluții de iluminat.

- Publicitate -

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de autogări

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor, considerându-le nesigure, arată un sondaj...

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...