Creștere de 100% a vânzărilor de produse pentru casă și grădină pe evoMAG

Față de 2020, categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj listată pe evoMAG a înregistrat o creștere de până la 100%.

Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină.

Topul a fost completat de uneltele de grădinărit, compresoare și pompe, sisteme de încălzire pentru terase, unelte și scule generale și aparate de sudură și invertoare profesionale.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, estimează o creștere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

În prezent, evoMAG listează peste 5.000 de produse care se înscriu în categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut în portofoliu.

Anul acesta, evoMAG vizează completarea gamei cu alte câteva mii de produse, cu precădere în zona de mobilă pentru grădină și terasă și soluții de iluminat.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...