Creative CRM, aplicația care poate gestiona activitatea întregii companii

Creative CRM este una dintre aplicațiile software dezvoltate de Creative Ones prin care se gestionează activitatea unei companii.

Această aplicație se potrivește pentru orice tip de afacere, inclusiv de către avocați, notari sau alte companii care oferă servicii, în special cu plata la oră dar fără a fi limitată la acestea.

Toate informațiile sunt stocate în cloud, putând fi disponibile oricând, oriunde și de pe orice device.

Creative CRM are două interfețe. Prima este cea de Admin (interfața managerului), iar cea de-a doua este interfața angajatului.

Ce face Creative CRM

Aplicația permite vizionarea în timp real a activității întregii echipe. Se poate vizualiza de cât timp au început să lucreze angajații, numărul pauzelor și cât au totalizat acestea.

Se poate vedea în timp real la ce lucrează fiecare membru al echipei dar și cât a lucrat în ziua respectivă.

Creative CRM poate fi utilizată pentru managementul activității salariaților, dar și pentru a raporta, a primi tichete din partea clienților sau a gestiona proiectele și task-urile acestora.

Când salariatul ajunge la birou, acesta accesează aplicația pentru a vedea toate proiectele pe care le are alocate.

După ce va da click pe proiectul de care intenționează să se ocupe, cronometrul începe să înregistreze timpul efectiv alocat acestui task.

În momentul în care s-a creat un task nou, se notifică automat prin e-mail cei implicați, inclusiv Clientul dacă este cazul.

Mai mult, aplicația are diverse tab-uri în cadrul cărora pot fi menționate anumite informații, precum Files, Tasks Note sau Wall.

- publicitate -