All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

vineri | 14 august | 2020

Coșul mediu în online, dublu comparativ cu magazinele fizice Hornbach

Potrivit Hornbach, valoarea medie a coșului de cumpărături în magazinul online este de două ori mai mare comparativ cu cea din offline.

De asemenea, în valoare absolută, achiziția medie realizată de români în shopul online este de câteva sute de lei.

Profilul clientului din magazinul online Hornbach

Clientul Hornbach din mediul online nu diferă foarte mult de cel din magazinele fizice.

Astfel, cea mai mare pondere o au bărbații, în proporție de peste 70%. În ceea ce privește vârsta medie, majoritatea se încadrează în categoria 29 – 49 de ani.

- PUBLICITATE -

În comparație cu magazinele online disponibile în alte țări, Hornbach România nu observă diferențe notabile între obiceiurile de consum ale clienților. Cu toate acestea, în România comerțul online pe segmentul DIY este încă la început, existând o diferență față de țări precum Germania.

Care sunt cele mai achiziționate produse în magazinul online

Când vine vorba de cele mai achiziționate produse din magazinul online, în această primăvară categoria care a condus detașat a fost cea de Grădină – produse pentru amenajarea grădinii, a terasei și a balconului, dar și din zona de ZOO dedicată animalelor de companie.

Mediul online nu este însă un canal la fel uzual pentru clienți interesați de produse de design, cum ar fi tapetul, covoarele, perdele. În cazul acestora, cumpărătorul își dorește să vadă culoarea reală, să simtă textura și să analizeze în detaliu aspectul produslui, așă că optează pentru achiziția din magazinele fizice.

97% din produsele din magazinele staționare Hornbach sunt disponibile și în mediul online

În acest moment, în magazinul online al Hornbach România sunt disponibile peste 60.000 de articole diferite, iar lunar sunt listate câteva mii de noi repere.

Din produsele existente în magazinele staționare, peste 97% sunt deja și în cel online, în timp ce cca. 10.000 de articole se regăsesc exclusiv în mediul online.

Acestea sunt produse livrate direct de la furnizorii Hornbach.

Clienții aleg livrarea la domiciliu

Pentru majoritatea achizițiilor online, clienții aleg serviciul de livrare la domiciliu.

Termenele de livrare sunt între 1 și 5 zile, expedierea acoperind întreg teritoriul României pentru peste 80% dintre produse.

De asemenea, Hornbach oferă clienților din mediul online și serviciul de Rezervare & Ridicare, aceștia având posibilitatea de a rezerva produsele online și de a le ridica din magazinele Hornbach în termen de cel puțin 4 ore de la emiterea comenzii.

- PUBLICITATE -