Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021.
Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului.
Totodată, creșterea a fost impulsionată și de extinderea distribuției în lanțurile de magazine Kaufland.
Ce produse Cosmetic Plant s-au vândut cel mai bine anul trecut
Produsele care se regăsesc în gama essential – cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde – rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020.
Anul trecut a crescut interesul și pentru produsele din gama Vitamina C TETRA – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50.
Un plus au avut și noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.