Cosmetic Plant a atins o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei în 2020

Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021.

Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Totodată, creșterea a fost impulsionată și de extinderea distribuției în lanțurile de magazine Kaufland.

Ce produse Cosmetic Plant s-au vândut cel mai bine anul trecut

Produsele care se regăsesc în gama essential – cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde – rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020.

Anul trecut a crescut interesul și pentru produsele din gama Vitamina C TETRA – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50.

Un plus au avut și noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Peste 200.000 de pasageri transportați de DAN AIR din Bacău în ultimul an

Compania aeriană românească DAN AIR a împlinit pe data de 11 decembrie un an de operare pe Aeroportul Internațional...

PENNY deschide magazinul din Bd. Cetății, Timișoara, al patrulea din oraș

PENNY continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bd. Cetății, nr. 71-75. Această deschidere...