Cosmetic Plant a atins o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei în 2020

Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021.

Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului.

Totodată, creșterea a fost impulsionată și de extinderea distribuției în lanțurile de magazine Kaufland.

Ce produse Cosmetic Plant s-au vândut cel mai bine anul trecut

Produsele care se regăsesc în gama essential – cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde – rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020.

Anul trecut a crescut interesul și pentru produsele din gama Vitamina C TETRA – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50.

Un plus au avut și noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...