Cordia lansează faza a doua a proiectului rezidențial Parcului20

Cordia va demara până la finalul anului 2020, lucrările de construcții pentru faza a doua a proiectului rezidențial Parcului20 din zona Expoziției, București.

Compania se pregătește pentru recepția primei faze a proiectului și anunță începerea vânzărilor pentru apartamentele din a doua fază.

Parcului20 este unul dintre primele proiecte inteligente din România, toate apartamentele din proiect fiind echipate standard cu sisteme smart home.

Grădina privată de peste 3.000 de metri pătrați, stațiile de încărcare pentru autoturismele electrice, spațiile de parcare pentru biciclete, grădina yoga și echipamentele pentru exerciții calistenice se numără printre noutățile din proiect.

Cordia pregătește investiții de 120 de milioane euro

Cordia are în plan investiții de 120 de milioane de euro pentru dezvoltarea de proiecte rezidențiale pe cinci loturi de teren achiziționate în zona central-nordică a Bucureștiului.

Acestea vor genera dezvoltarea pe termen mediu a 2.000 de apartamente.

Cordia are alocat și un buget de 40 de milioane de euro pentru achiziția de terenuri în București.

Investiții în Europa

Cordia a achiziționat aproape 93% din acțiunile Polnord, o companie de dezvoltare rezidențială listată la Bursa din Varșovia și o participație de 20% din Argo Properties NV, o companie olandeză activă în domeniul închirierilor rezidențiale și al regenerării urbane pe scară largă în Germania.

Recent, Cordia a cumpărat și compania Blackswan Property din Marea Britanie, un dezvoltator specializat în domeniul închirierilor private (Private Rental Sector) din Birmingham.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...