Cora a inceput angajarile pentru magazinul din Turnu Severin

Property Buzz a anuntat la sfarsitul lunii octombrie ca Drobeta Turnu Severin este urmatorul oras in care lantul de hypermarketuri Cora va construi un magazin. Cum deschiderea este prevazuta pentru 2011, pe siteul oficial al Cora au aparut deja anunturile de recurutari de personal.

In acest moment sunt disponibile urmatoarele posturi:

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Manager Raion

Cerinte:

–studii superioare, de preferat in domeniul economic

–bune abilitati organizatorice si de negociere

–experienta de lucru in domeniul comercial reprezinta un avantaj

–competitiv, implicat, receptiv, entuziast

Descrierea postului/responsabilitati

–este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzari, in acord cu necesitatile clientilor si pietei

–coordoneaza activitatea de aprovizionare a produselor vândute pe raion

–planifica pe termen lung comenzile de marfa si serviciile oferite

–gestioneaza personalul din subordine si bugetul financiar

–se preocupa de imaginea raionului, contribuind la promovarea adecvata a produselor

Controlor gestiune/sef contabil

Cerinte:

–studii superioare de specialitate (domeniu economic)

–bune cunostinte operare PC (Excel nivel avansat, Word, Power Point)

–cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiar-contabile

–experienta in domeniu (control gestiune) de minim 2 ani

–spirit analitic, organizat

Descrierea postului/responsabilitati

–stabileste metodele si procedurile de lucru si urmareste respectarea lor in toate departamentele si serviciile din magazin

–efectueaza verificari financiare si operationale in cadrul companiei

–analizeaza pe baza fiselor de cont natura tranzactiilor efectuate si documentele ce au stat la baza inregistrarilor

–urmareste incadrarea cheltuielilor in previziuni, pentru fiecare perimetru de activitate

–gestioneaza procesul de control si optimizare a costurilor

–realizeaza analize periodice ale stocurilor, coordoneaza si participa la inventarele periodice

–alcatuieste rapoarte si analize bazate pe indicatori financiari si economici, previzionali, cu privire la activitatea

si performanta firmei

Asistent Directiune

Cerinte:

–cunostinte de limba franceza/engleza

–cunostinte operare PC (pachet Office)

–abilitati organizatorice si administrative

–studii superioare si experienta in domeniu constituie un avantaj

–rezistenta la stres

–spirit de echipa

Descrierea postului/responsabilitati

–asista directorul in buna desfasurare a activitatii

–mentine o buna relatie cu colaboratorii interni si externi

–mentine si organizeaza agenda de lucru a directorului

–planifica si organizeaza diferite evenimente si proiecte

–buna capacitate de anticipare si rezolvare a problemelor

–cunoaste regulile de participare la sedinte

Manager Departament

Cerinte:

–studii superioare, de preferat in domeniul economic

–experienta de minim 2 ani intr-un post de conducere

–gândire analitica, spirit comercial

–bune abilitati organizatorice, dinamism, receptivitate

Descrierea postului/responsabilitati

–respectând strategia si politica angajatorului, este responsabil de rezultatele si gestionarea departamentului,

de planificarea, coordonarea si supervizarea activitatii din cadrul acestuia si a personalului din subordine

–formuleaza, realizeaza si respecta o strategie comerciala eficienta

–respectând politica de pret a magazinului coordoneaza politica de pret a departamentului

–cunoaste si respecta regulile de aprovizionare si receptie a produselor

–cunoaste cerintele pietei, oferta concurentei si structura asortimentului

–stie sa calculeze si gestioneaza marja departamentului, bonusurile, stocurile, pierderile, rebuturile si deprecierea

contabila

–stabileste si supervizeaza modul de aranjare a produselor la raft si decorarea departamentului

–urmareste si controleaza munca subordonatilor, imparte responsabilitati, deleaga sarcini, sanctioneaza si

motiveaza

Analist Resurse Umane

Cerinte:

–studii superioare finalizate

–atestat de Inspector Resurse Umane

–experienta de lucru in domeniul administrarii de personal si salarizarii reprezinta un avantaj

–persoana discreta, implicata si responsabila

Descrierea postului/responsabilitati

–intocmeste contractele de munca, actele aditionale, deciziile si le inregistreaza la ITM in termenul prevazut de lege

–realizeaza procedura de cercetare disciplinara si intocmeste documentatia necesara in termenele prevazute

de lege

–verifica documentatia adusa de angajat si ii completeaza dosarul individual

–participa cu propuneri pentru modificarea regulamentului de ordine interioara si a contractului colectiv de

munca la nivel de societate

–respectând procedurile specifice postului sau, asigura buna desfasurare a procesului de recrutare si selectie

de personal

–propune tematici de cursuri de formare pentru angajatii magazinului

–asigura logistica necesara desfasurarii cursurilor

–realizeaza rapoarte de formare

Responsabil PM si PSI

Cerinte:

–studii universitare tehnice

–cursul postuniversitar de evaluator de risc reprezinta un avantaj

–cursul de cadru tehnic PSI reprezinta un avantaj

–experienta de lucru in domeniul PM si PSI

–persoana organizata si responsabila

Descrierea postului/responsabilitati

–intocmeste si actualizeaza regulile interne de protectia muncii si PSI pentru a asigura aplicarea reglementarilor

legale in vigoare

–organizeaza instruirea personalului angajat in domeniul protectiei muncii si PSI

–cerceteaza accidentele de munca si incendiile

–organizeaza inventarul instalatiilor de ridicat, de presiune, instalatiilor specifice PSI si a dispozitivelor de

securitatea muncii

–respecta dispozitiile legale si de dreptul muncii

–raspunde de aplicarea regulilor de igiena, regulilor de protectie si securitate a muncii, prevenire a incendiilor

si protectie civila de catre angajatii din subordinea sa

Manager Paza si Protectie

Cerinte:

–atestat profesional de Agent de Paza si Protectie

–experienta in domeniu

–persoana onesta si riguroasa

Descrierea postului/responsabilitati

–coordoneaza serviciul de Paza si Protectie

–verifica conformitatea lucrarilor furnizorilor externi de servicii de securitate

–coordoneaza serviciul de securitatea muncii, incendii si protectie civila

–asigura interventia la declansarea sistemului antifurt

–administreaza bugetul anual al Serviciului Paza si Protectie

–stabileste obiectivele subordonatilor si deleaga responsabilitati in acord cu abilitatile si nevoile acestora

–supervizeaza si motiveaza echipa, asigurându-se de buna indeplinire a obiectivelor serviciului

Manager Intretinere

Cerinte:

–studii superioare de specialitate

–cunostintele de electricitate sunt necesare

–experienta in domeniu

–atentie distributiva, responsabilitate si promptitudine

Descrierea postului/responsabilitati

–prin coordonarea echipei sale este responsabil si garanteaza buna functionare a serviciului de intretinere

–asigura functionarea echipamentelor tehnice

–gestioneaza stocul de piese de schimb si asigura contactul cu firmele furnizoare de servicii de intretinere

–asigura conformitatea instalatiilor cu legislatia in vigoare in domeniul protectiei mediului inconjurator

Medic veterinar

Cerinte:

–studii superioare in domeniul medicinii veterinare

–experienta anterioara in domeniul calitatii produselor alimentare

–orientare catre client, responsabilitate, competitivitate

Descrierea postului/responsabilitati

–supervizarea si luarea de masuri in vederea respectarii standardelor de calitate

–asigurarea standardelor de calitate si a functionalitatii acestora in acord cu normele legale in vigoare si a

sistemului HACCP

–dezvoltarea infrastructurii si sistemelor magazinului pentru asigurarea standardelor de calitate

–verificarea produselor expuse la vânzare din punct de vedere al etichetarii

–revizuirea planului HACCP prin elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru

Responsabil Decoratiuni

Cerinte:

–experienta profesionala sau studii in domeniu

–bune cunostinte operare PC (Corel)

–spirit creativ, inovator, creativitate, capacitate de a lucra cu mai multe proiecte simultan

Descrierea postului/responsabilitati

–realizarea planului de semnalizare si decorare a magazinului si verificarea respectarii lui

–respectarea planului de promotii al magazinului

–asigurarea realizarii afiselor de pret pe baza formularului de comanda si a catalogului

–dezvoltarea planului de decorare si semnalizare

–asigura afisajul si inscriptiile in interiorul si exteriorul magazinului

–asigura productia si implementarea decoratiunilor

–colaboreaza cu departamentele si serviciile din magazin pentru realizarea etichetelor de pret si a afiselor

promotionale

Beneficii:

Posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniul comercial; prime in functie de performante; tichete de masa;

oportunitatea unui job stabil, intr-o companie de renume.

Pentru a aplica trimiteti CV-ul dumneavoastra pe e-mail la adresa [email protected].

Pentru detalii, contactati-ne la telefon 0720 775 147.

Fetelor, pregatiti sacosele. Dam startul la super oferte

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...