ContentSpeed a ajuns la o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro în 2020

ContentSpeed a raportat în 2020 o creștere de 54% față de 2019 și o cifră de afaceri de aproape 1,5 milioane euro.

Dintre acestea, peste 200.000 euro sunt venituri în avans generate de abonamentele preplătite.

Compania, care se ocupă cu dezvoltarea de soluții software pentru comerțul electronic, a dezvoltat în ultimul an peste 180 de noi funcționalități și module.

Printre acestea se numără configuratorul specific pentru optică medicală, tier pricing – preț per produs în dependență de cantitate – specific companiilor de distribuție.

Tot în portalurile B2B au fost adăugate contractele care pot fi descărcate, semnate și încărcate înapoi de către revânzători.

În decembrie 2020, ContentSpeed a lansat și Alegra Mobile Shop, aplicație nativă disponibilă pe Android și iOS, în toate magazinele cu aplicații: App Store, Play Store și AppGallery.

ContentSpeed și-a extins echipa

ContentSpeed a extins anul trecut echipele de vânzări, marketing, implementare și suport tehnic cu 9 angajați.

Mai mult, Iulia Teodorescu a preluat departamentul comercial în poziția de Head of Sales.

Aceasta are experiență de peste 20 de ani în roluri precum Corporate Sales Director la eMAG și Altex, și director de vânzări la Elbi Electric și Phonetastic GSM.

Totodată, Ionuț Grossu s-a alăturat noii divizii Digital Factory în calitate de Senior Strategy Consultant.

Acesta are peste 15 ani de experiență în retail tradițional și transformare digitală pentru branduri precum Auchan, Teilor, Elefant și Fashion Days.

ContentSpeed s-a relocat anul trecut într-un nou sediu, care găzduiește un data center, două săli de meeting și spațiu pentru workshops la parter.

Etajele sunt împărțite de echipele specializate.  

- Publicitate -

Ultimele

Groupe Atlantic deschide prima fabrică din România în județul Prahova

Groupe Atlantic, companie din industria HVAC (încălzire – ventilație – aer condiționat), va deschide o fabrică și în România,...