Contakt estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 137,9 milioane de lei, după o creştere cu 10% a cifrei de afaceri anul trecut și anunță extinderea rețelei proprii cu 25 noi locații la nivel național. În paralel, compania pregătește lansarea unor noi branduri proprii și intrarea pe piețele din Polonia, Cehia, Serbia și Ungaria.
Astfel, Contakt îşi consolidează poziția prin investiții în retailul fizic, care rămâne principalul canal de vânzare, cu 232 de locaţii active la finalul lui 2024, dintre care o parte au fost preluate prin achizitii directe. În reţeaua proprie, compania a lansat servicii de service şi detailing pentru telefoane, precum şi abonamente lunare pentru accesorii.
Compania are în portofoliu cele mai renumite branduri din Europa în domeniu: PanzerGlass, Cellularline, Swissten, Tactical și AmazingThing, etc și are prezență în rețelele marilor retaileri de pe piața locală Kaufland, Carrefour, eMAG, Flanco, Profi și Orange.