Contakt anunță parteneriatul cu Vox, cel mai vechi Apple Premium Service Provider din România, pentru diagnoza și repararea dispozitivelor Apple.
În cadrul parteneriatului, Contakt va avea rolul de colector pentru telefoanele iPhone și căștile AirPods pentru service-ul timișorean Vox.
În primă fază, serviciul de colectare este disponibil în magazinul Hoco din ParkLake București și în locațiile Contakt din centrul comercial Coresi Brașov și Vivo! Cluj-Napoca, urmând ca anul acesta să fie extins la nivel național, în toate cele peste 200 de locații Contakt din București și 36 de județe.
Prin intermediul pachetelor oferite în baza parteneriatului, utilizatori vor beneficia de servicii premium care includ: testarea dispozitivului, diagnoza, curățarea și dezinfectare UV, la care se adaugă transportul în siguranță dintre service-ul timișorean și locațiile Contakt.
Odată ajuns în service-ul Vox, un reprezentant va contacta telefonic proprietarul pentru a-i comunica problema existentă și dacă implică anumite costuri de reparare suplimentare.
La final, dispozitivul este trimis înapoi în locația de unde acesta a fost ridicat.
Transportul este realizat în ambalaje speciale, ce includ cutii destinate unui transport în siguranță.
Ce probleme au dispozitivele Apple
Din datele Vox, printre cele mai frecvente probleme pentru care modelele iPhone ajung în service se numără: defectele mecanice, contactul cu lichide, problemele legate de ecran, sunet sau de încărcare.
Numărul fișelor de intrare în service-ul Vox pentru secțiunea iPhone este în medie de circa 1000 de telefoane anual.
În ceea ce privește AirPods, cele mai întâmpinate probleme de către utilizatori sunt legate de o calitate slabă a sunetului sau de conectivitatea slabă cu dispozitivul-sursă pentru sunet.