Retailerul Contakt a lansat Mobico, un brand propriu de accesorii precum huse și folii de protecție pentru telefoanele mobile.
În primul an de la lansare, compania estimează că noul brand va genera peste 10% din cifra de afaceri și un volum de aproximativ 200.000 de produse vândute.
Mobico se adresează segmentului de piață mediu și mediu-superior, cu prețuri începând de la 39,99 lei.
În prezent, portofoliul Mobico cuprinde șase tipuri de huse și trei tipuri de folii de protecție pentru cele mai populare modele de telefoane, însumând peste 130 de unități de produs, urmând ca până la finalul anului să numere circa 200 de produse.
Potrivit reprezentanților companiei, produsele brandului Mobico sunt disponibile atât în rețeaua unităților Contakt, cât și online, pe site-ul companiei, urmând să fie comercializate și de alți parteneri din rețeaua de distribuție a retailerului.
Creștere de peste 60% a portofoliului de produse
În ultimele trei luni, retailerul a introdus în portofoliul propriu 23 de branduri noi, iar până la finalul anului reprezentanții companiei estimează ca se vor alătura încă opt branduri cu renume.
Astfel, portofoliul de produse Contakt a înregistrat o creștere de peste 60% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.
În prezent, în portofoliul Contakt se numără branduri premium precum Apple, Samsung, Huawei sau Xiaomi, branduri fashion de top: Karl Lagerfeld sau Guess, dar și branduri consacrate pe piața de accesorii pentru dispozitivele mobile, precum Spigen, Cellularline, Pitaka sau Baseus.