Contakt a deschis 18 unități noi în 2020 și a depășit 200 magazine în țară

Contakt a deschis anul acesta 18 unități noi, ajungând la peste 200 de locații active la nivel național.

Pentru ultimele patru luni ale anului, compania are în plan deschiderea de 8 noi locații în București, Cluj-Napoca, Brașov, Galați, Ploiești și Turda.

Fondat în 2002, la Timișoara, grupul Contakt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii cinci ani, extinzându-și rețeaua de unități proprii la peste 200 de locații din București și 36 de județe, fiind prezenți în peste 98% dintre cele mai importante galerii comerciale deschise în România, precum și în magazine stradale.

În prezent, grupul controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor deține în portofoliu două branduri de retail: Contakt și magazinele premium Hoco.

În 2019, Contakt a raportat o cifră de afaceri de peste 63 milioane de lei, în creștere cu aprox. 65% față de anul anterior. Pentru anul în curs, reprezentanții companiei estimează o cifră de afaceri de circa 60 milioane de lei și o creștere a profitului, generată de politica de expansiune a numărului de locații precum și de optimizarea proceselor interne.

Investiții de aproape 3 milioane lei în acest an

În ceea ce privește valoare totală a investițiilor făcute de companie în 2019, aceasta se ridică la peste 2,8 milioane de lei și a vizat obiective precum deschiderea a 28 de locații noi, dezvoltarea noii platforme a magazinului online, amenajarea unei hale logistice, dar și reînnoirea flotei auto.

În anul în curs, până în prezent, valoarea investițiilor grupului Contakt s-a ridicat la peste 850.000 lei pentru deschiderea de noi unități, amenajarea birourilor și dotarea cu noi echipamente.

Cele mai mari vânzări, în orașele mari

Potrivit reprezentanților companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe vânzări în primele șapte luni ale anului se află București, Cluj-Napoca și Timișoara, urmate de Brașov și Iași.

Din datele companiei, cea mai mare pondere din totalul vânzărilor Contakt o reprezintă foliile de protecție, acestea înregistrând o creștere de peste 12% în lunile iulie-august, față de aceeași perioadă a anului trecut.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...