Companiile aleg tot mai mult Instagram în locul altor rețele sociale

În prima jumătate a anului, companiile au folosit tot mai puțin rețelele de socializare tradiționale, precum Facebook, Twitter și Linkedin, potrivit unui studiu Planable.

În schimb au ales preponderent Instagram ca rețeaua preferată pentru promovarea brand-ului în social media.

Astfel, Instagram a înregistrat o creștere de 58% a numărului de postări per utilizator comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Numărul de story-uri per utilizator pe Instagram a crescut, de asemenea, cu 10% în prima jumătate a anului acesta.

Pe de altă parte, Facebook a înregistrat o scădere de 16% a numărului de postări per utilizator, Twitter o reducere de 21%, iar LinkedIn o scădere de 2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În prima jumătate a anului 2021, conținutul video a avut o evoluție considerabilă, înregistrând o creștere de 17% a numărului de postări per utilizator pe toate platformele de socializare, în comparație cu anul precedent.

Studiul Planable a acoperit peste 9.000 de companii din 87 de țări.

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...