În prima jumătate a anului, companiile au folosit tot mai puțin rețelele de socializare tradiționale, precum Facebook, Twitter și Linkedin, potrivit unui studiu Planable.
În schimb au ales preponderent Instagram ca rețeaua preferată pentru promovarea brand-ului în social media.
Astfel, Instagram a înregistrat o creștere de 58% a numărului de postări per utilizator comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Numărul de story-uri per utilizator pe Instagram a crescut, de asemenea, cu 10% în prima jumătate a anului acesta.
Pe de altă parte, Facebook a înregistrat o scădere de 16% a numărului de postări per utilizator, Twitter o reducere de 21%, iar LinkedIn o scădere de 2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În prima jumătate a anului 2021, conținutul video a avut o evoluție considerabilă, înregistrând o creștere de 17% a numărului de postări per utilizator pe toate platformele de socializare, în comparație cu anul precedent.
Studiul Planable a acoperit peste 9.000 de companii din 87 de țări.