Înființată în 2012, compania Déjà Vu Natural, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de aproape 300.000 euro, în creștere cu 20% față de anul anterior. Compania produce lunar 10.000 de săpunuri naturale și 4.500 de săruri de baie în fabrica din București.
În prezent, produsele naturale ale brand-ului Déjà Vu Natural sunt disponibile în peste 700 de puncte de vânzare, inclusiv în mari lanțuri de retail și farmacii, precum rețelele Auchan, DM Drogerie Markt, Bebe Tei și Beneva.
Mai mult, produsele companiei sunt exportate în Arabia Saudită, Marea Britanie și Portugalia. În topul celor mai vândute produse se află săpunul cu lavandă și argilă, cel din mușețel, miere și gălbenele, săpunul cu mentă și cafea, urmate de săpunurile cu argilă, ghimbir și ienupăr și de cel cu scorțișoară.
Bazele Déjà Vu au fost puse în urmă cu 12 ani de către Ovidiu Onosă, unul dintre fondatorii companiei create din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, cu un focus clar pe produse naturale de înaltă calitate, din ingrediente 100% naturale.