Compania poloneză USP intră pe piața din România

USP este activă în piața de medicamente fără prescripție medicală, suplimente alimentare și dispozitive medicale.

Compania este lider pe piața de consumer healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de branduri.

Trei dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) sunt în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din Polonia.

În luna aprilie, USP aduce pe piața locală 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale.

Primele branduri aduse pe piața din România sunt:

  • Herbitussin (gamă de produse inspirate din natură cu efect calmant asupra gâtului și tusei),
  • Pelavo (marcă de suplimente alimentare cu ingrediente 100% naturale care sprijină organismul copiilor în episoadele de răceală și în infecțiile respiratorii),
  • Estabiom (supliment alimentar simbiotic cu vitamina D3, compoziție unică în România, cu rol în susținerea imunității copilului și refacerea echilibrului microbiotei),
  • Iskial Junior (marcă de produse pe bază de DHA, pentru a susține imunitatea și buna funcționare a creierului și a vederii),
  • Stoperol Rehydro (produs electrolitic care respectă recomandările OMS privind rehidratarea organismului).

Până la finalul anului 2021, compania va lansa și primul medicament cu statut OTC, un brand care și-a dovedit eficiența în Polonia și în celelalte țări din regiune.

Piața de OTC-uri a înregistrat în ultimii ani creșteri de două cifre (+14% în 2020 față de 2019), fiind motorul de dezvoltare în CEE.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...